Uncategorized Fesyen yang mana pilihan kalbu? April 11, 2011

Spread the love

Kain lace hitam dan kain satin cream

Adus2, adik iparku akan berkahwin pada 1/5/2011 nanti. Tema kami adalah kain lace, VAHH!!! tak hingat tema tu, ini semua idea adik iparku..pening kepala ni nak memikirkan apakah bentuk fesyen yg sesuai dengan kain yg aku dh beli tu..Aku beli kain lace tu kat Muaz, Jalan TAR, RM13 semeter dan kain di Nagoya RM7 semeter. Dh dapat kain tp pening nk buat baju bentuk apa pulak!!

Sumber Google
Sumber Google

Sumber Google

Aku survey2 macam ni ok tak kalau nak buat??? tgk orang pakai cantik, tp kalau aku buat mcm tu cantik kah ianya di badanku??? fening2…dah 2 minggu aku pikir ni, kenduri makin dekat, takpe2 tailor dah ade hehehe..nantikan apakah bentuk nya nanti hehehhe


Spread the love

Tags : ,

5 Comments

  • MummyEcha posted on April 11, 2011 at 1:03 am

    kurung moden ok gak…..:)cantik pun cantik

    Reply
  • NM02 posted on April 11, 2011 at 1:11 am

    cantek… dah jadi baju mesti cantekkk

    Reply
  • Huda posted on April 11, 2011 at 2:28 am

    sume cantik 🙂 skang mmg trend pakai kurung moden kan 🙂

    Reply
  • Kisah Cinta posted on April 11, 2011 at 4:21 am

    cantik nya..jgn kalah pengantin nanti..hehehe.. skrng ni mmg trend bj kurung moden..tp better ikut keselesaan si pemakainya…

    Reply
  • ajumohit posted on April 11, 2011 at 6:12 am

    Mummy echa & Huda: tulah terpikir dah nak wat kurung moden tu…

    MM02 : harap2 la awak, moga cantikla dipakai nanti

    Wani : hehehhe jgn aku yg ditarik naik ke pelamin udahle hehehehe

    Reply
  • Leave a Reply

    CommentLuv badge