Uncategorized ~~Balik Kampung Pahang~~ July 29, 2011

Spread the love

Alhamdulillah selamat sampai di Pahang, mmg dah plan balik mlm tadi, perjalanan 2 jam shj…di sini juga daku ingin ambil kesempatan utk ucapkan Selamat Berpuasa utk semua pembaca dan utk semua umat Islam, semoga ramadhan ini lebih baik dari yg sebelumnya….

Ini adalah Umah aku dibesarkan…ini Umah felda, tp dh direnovate oleh abgku…generasi pertama feldaku ini sudah ramai yg kembali ke rahmatullah, mOga kami dpt menyambung perjuangan felda seterusnya…..


Spread the love

Tags :

5 Comments

  • Izan Ishak posted on July 30, 2011 at 2:37 am

    seronoknya aju…dah sampai kg pun ye. selamat berpuasa utk aju sekeluarga ye!

    Reply
  • ☆*♥L@dy @yU♥*☆ posted on July 30, 2011 at 7:47 am

    adakah semua org balek kg?
    semua update blk kg jer
    sedey ai tgk uwaaaaa
    rindu kg jugak :((

    Reply
  • umialya posted on July 30, 2011 at 8:45 am

    sedihnya, agak lama tak balik kg, kalaulah mak ayah masih ada…

    Reply
  • ariana's posted on July 30, 2011 at 11:32 am

    Memang seronok bila pulang ke kampung ye..oh..orang Pahang juga rupanya ye..:) satu kapal lah kita..:)

    Reply
  • fieda posted on July 30, 2011 at 4:32 pm

    la..aju pahang kat mane….?sekapal jgk la kite aju yer….fieda kt beserah…

    Reply
  • Leave a Reply

    CommentLuv badge