Uncategorized Gambar Akad Nikah Norman & Memey September 24, 2011

Spread the love

Hanya sekali lafaz tepat jam 5.11 pm, Mohammad Norhakim Zakaria atau lebih dikenali sebagai Norman Hakim,35 bergelar suami kepada Suhaiza Suhaimy, atau dikenali sebagai Memey Suhaiza, 23 di kediaman pengantin perempuan, Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor, petang tadi.

Norman Hakim dinikahkan oleh imam Mukim Kambau, Zulkipli Tarmizi dengan mas kahwin berjumlah RM22.50 dan hantaran berjumlah RM24000.

Sejumlah 5 dulang hantan daripada pihak Norman Hakim berupa set persalinan barang kemas (cincin dan rantai), GPS, kek buah-buahan, sirih junjung dan senaskah Al-quran. Manakala, pihak Memey Suhaiza membalas 7 dulang hantaran berupa sebuah iPad2, cincin berlian, coklat, buah-buahan, kek lapis Serawak dan senaskah Al-quran.

Kedua-dua mempelai akan mengadakan majlis resepsi pada keesokan harinya pada tempat yang sama.


Spread the love

Tags : ,

12 Comments

  • fieda posted on September 24, 2011 at 2:53 pm

    tahniah ler wat dorang kan…fieda nk copy jgk la ye..

    Reply
  • ajumohit posted on September 24, 2011 at 3:00 pm

    itulah fieda, copy ler..hehehhe

    Reply
  • fieda posted on September 24, 2011 at 3:14 pm

    aju. dia meninggal last2 sebab mak dia nk reverse kete terlanggar dia…

    Reply
  • Lady Rina posted on September 24, 2011 at 3:22 pm

    chantek laa….

    Reply
  • kakngah posted on September 24, 2011 at 5:01 pm

    comey kan anak norman…

    Reply
  • umialya posted on September 24, 2011 at 11:45 pm

    wah aju, cam wartawan hiburan pulak, cepat sgt berita ni tersebar, apa2pun tahniah buat mereka berdua, moga ikatan ini berpanjangan hingga ke akhirnya

    Reply
  • LiLy @ MumMyQiStInA posted on September 25, 2011 at 1:55 am

    Tahniahlah buat diorg..
    Sian jer tgk anak2 dia kat tepi tu..

    Reply
  • ainnoraini posted on September 25, 2011 at 2:12 am

    tahniah buat norman n memey..semoga berkekalan hingga akhir hayat…

    Reply
  • Cempaka Kuning posted on September 25, 2011 at 4:36 am

    Tahniah buat mereka….kita doakan semoga mereka bahagia dan berkekalan.

    Reply
  • LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ posted on September 25, 2011 at 4:45 am

    tahniah lah yeeee…..

    Reply
  • MrS. F!zA posted on September 26, 2011 at 12:32 am

    xmenonjol lak baju memey bila duduk ats sofa tu..hihi

    Reply
  • MamaEma posted on September 26, 2011 at 2:19 am

    kahwin juga mereka erkh.

    Reply
  • Leave a Reply

    CommentLuv badge