Uncategorized Kemarau BE sudah berakhir , BE Pertama 2012 ^_^ February 15, 2012

Spread the love

 BE pertama 2012

Setelah 2 bulan menunggu, akhirnya ia muncul juga, 
BE pertama untuk 2012. 
BE ke 13 terkumpul dari 2011. 
Tq NUFFNANG, nanti bagi BE baru lagi tau hehehe. 
Nampak sangat selalu buat entry diapers kan,
dapatlah seketul BE huggues ini,
walaupun anakku menggunakan drypers…

Spread the love

Tags : , ,

13 Comments

  • fiza posted on February 15, 2012 at 6:12 am

    Tahniah. Daku tak dpt lagi BE utk thn 2012 lagi…huhuhu…

    Reply
  • ♥♥azatiesayang ♥♥ posted on February 15, 2012 at 6:14 am

    Tahniah Aju…ada gak BE,k.atie FGHIJKL pon xder.hihi

    Reply
  • LiLy @ MumMyQiStInA posted on February 15, 2012 at 6:29 am

    Tahniah Aju..sama BE yg kita dapat..^^

    Reply
  • kakngah posted on February 15, 2012 at 6:36 am

    yay! aju dah ada BE…

    huggies ni kdg2 menari2 gak kat banglo aku sehari dua ni. tapi, takde pulak memBE dia…

    Reply
  • So Shy Lady posted on February 15, 2012 at 7:23 am

    pkai diapers apa tu….?

    tahniah aju! cayalah. akk akn terjah ke situ coz t.reti sgt psl be ke me ke..

    Reply
  • wan nurul hezrina posted on February 15, 2012 at 7:38 am

    hehe nurulpun dpt be iklan yang sama=)tapi tak wat entry lagi..

    Reply
  • miloais milo posted on February 15, 2012 at 7:54 am

    selamat mengumbul BE nokk…
    nanti dah redeem – bleh belanja iols makan…. kan??? 😀

    Reply
  • :: Mrs.Eady :: posted on February 15, 2012 at 8:23 am

    tak pernah dpt BE 🙁

    Reply
  • Izan Ishak posted on February 15, 2012 at 8:37 am

    tahniah aju! ramai juga yg dpt BE huggies ni kan…

    Reply
  • LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ posted on February 15, 2012 at 8:58 am

    kakD tak pernah dpt pun..huhuhuu…nak dpt mcmana kan..dah mls nak menghapdet…< --pdn la dgn muka... tahniahhh…

    Reply
  • fieda posted on February 15, 2012 at 9:32 am

    tahniah aju…hehehe…berbaloi selalu wat entry diapers..

    Reply
  • IntaNBerliaN posted on February 15, 2012 at 5:28 am

    wah bagus ni.. tahniah.. saya jugak dapat BE dkt blog GA.. dah la blog tu tak aktif.. adoiii..

    Reply
  • Bui Junaidi posted on February 16, 2012 at 6:06 am

    TAHNIAH AJU..SEMOGA KITA SAMA2 MASYUKKK..HIHIHI

    Reply
  • Leave a Reply

    CommentLuv badge