Uncategorized Senandung Cinta Semalam ~ Slot Cerekarama TV3 May 19, 2012

Spread the love

Dua belas tahun berlalu, Azhar kembali ke Malaysia setelah penat merantau tetapi masih tidak berjaya melupakan pemergian Suria dan anaknya. Lakonan Kamal Adli, Puteri Sarah dan Wan Maimunah. Sinopsisnya pendek je, kalau nak tahu kisah selanjutnya dan bagaimana kesudahan cerita ini kenelah tonton cerekarama malam ini ye.

P/S : Selamat berhujung minggu ye!!


Spread the love

Tags : , ,

3 Comments

  • Kakzakie posted on May 19, 2012 at 12:58 am

    Rasanya kakak dapat tonton malam ini tak ada plan nak ke mana-mana lagi…

    Reply
  • si tuyUk posted on May 20, 2012 at 3:26 am

    Assalamualaikum..dah tengok cite nie…hehe..eh cite die dekat2nk sme dgn novel Jendela Hati kan..hehehe

    Reply
  • neiraumaira23 posted on June 2, 2012 at 12:09 pm

    lebih kurang kn,,bezanya kembar dlm JH,…best cite ni tp saye tak tengok lg..-___-

    Reply
  • Leave a Reply

    CommentLuv badge