Borang Rayuan BR1M 2.0 Online

Photobucket Pictures, Images and Photos

Cara Semak BR1M 2.0

Anda sudah menyemak keputusan bantuan BR1M 2.0? Jika belum anda boleh melakukan sedemikian dengan melayari link yang saya sertakan di atas. Kepada yang masih belum memohon, saya terbaca di Bharian Online bahawa Kerajaan memutuskan bahawa pendaftaran Bantuan Rakyat 1Malaysia 2.0 (BRIM 2.0) ditutup pada 15 Mac 2013, kata Menteri Kewangan Kedua, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah.

Jadi ada masa lagi untuk kepada mereka yang masih belum memohon untuk melengkapkan borang BR1M 2.0 tersebut sebelum 15 Mac 2013 ye.

Kepada mereka yang tidak berjaya, anda boleh membuat rayuan seperti maklumat yang tertera di bawah.

BORANG RAYUAN BR1IM 2.0 DAN CARA BUAT RAYUAN BR1M 2.0

Cara Mendapatkan Borang Rayuan BR1M 2.0

Anda boleh mendapatkan borang rayuan bantuan rakyat 1Malaysia di mana-mana cawangan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) dan isi borang tersebut selengkapnya sebelum dihantar semula ke LHDN tersebut. Atau lebih mudah anda klik link di bawah untuk dapatkan borang rayuan yang dimaksudkan.

Borang Rayuan BR1M 2.0

Talian Hotline Pertanyaan Rayuan BR1M 2.0

Talian Hotline BR1M: 1-800-222-500/ 1-800-88-2716

Talian Khas BR1M: 03 8313 8987/ 03 8312 8988/ 03 8313 8989

Emel BR1M: br1m2@treasury.gov.my

(28016)

18 Comments

  1. tak layak nak mohon..huhu..x pe la..nnt dpt baucar buku…jadi la kan..
    Ibu Mifzal Arsyad recently posted..Dividen Tabung Haji (TH) Bagi Tahun 2012My Profile

  2. KALAU RAYU PUN MMG X LEPAS..HUHU
    BUI recently posted..Maklumat Tentang Pentingnya Susu IbuMy Profile

    • Sarina Bt Mohamad Yazid February 23, 2013 at 3:13 PM

      memg tk lpas…lgipon klau bgi dpt ponn ikot rezeki…ada kwn saya suami isteri dpt…sakit jgak hati….kn…
      lpas tu dpt lg duit rm100..ade menteri bg….dah la saya keja gaji tk smpai seribu…..tnggal kt kuala lumpur..ade 3 tnggungan pulak..tk pyah lah susah2 nk g undi nti….

  3. tak dapat jawapan lagi sama ada layak ke tak
    hairulafiz recently posted..Jersi Johor Darul TakzimMy Profile

  4. saya rasa saya tak dpaat..hihi
    syaifuddin alias recently posted..Antara Job, Penulisan, Dan RumahMy Profile

  5. mohd amir shahreza February 21, 2013 at 1:31 AM

    takda sampai pun surat
    pembatalan
    macam mana mahu rayuan?

  6. Sarina Bt Mohamad Yazid February 23, 2013 at 3:06 PM

    dah mohon tpi tk layak sbab suami dah dpt..tpi ada kwan tu suami isteri dpat..pelik tk???mcm tk adil je….memg cnfirm tk prgi mngundi la tok kali ni……

  7. sy pun x penah dapat..padahal sy pun keje ngan kerajaan..yg peliknya,org yg gaji & pangkat lagi besar boleh dapat plak..sy yg anggota bawahan ni bley x dapat..mcm x telus la diorang punya pengurusan tu..dua kali mintak,dua kali dia reject..padahal mmg cukup syarat pun sebab gaji ciput je..tapi dia kata x layak jugak..penipu btol..!!

  8. diorang ckp permohonan bertindi,sdgkan sya isi 1 borg je?mcm mna tu?diorg suruh buat rayuan d lhdn,dahlah lhdn tu jauh dr tpt sya……

  9. sya x tahu tu x dp sebab surat x sampai2 pn…tlpn d lhdn bru diorg bg tahu kna tolak.mcm mana mahu buat rayuan tiada surat pn sampai????????????????????????????????????????

  10. Anak saya x dpt BR1M 2.0 Dgn alasan nama telah tersenarai dalam maklumat isi rumah sdgkan saya suami isteri mmg x memohon pun mana2 BR1M.Lgpun kami tau gaji kami mmg x layak untuk memohon biarla orng yg betul2 susah dan memerlukan yg dapat.Tp yg sakit dia kata alasan tu untuk reject permohonan anak saya.Sapa pya kerja…..

  11. Malas nk buat rayuan….org yg kerja x telus jwb la di sana nanti.Rezeki ada di mana-mana…..

  12. itu lh yg sya plik,mengpa tk dpat br1m,sdangkn dh lma trpisah,sya mhon lh swmoga hri yg lain..

  13. Saya dh buat rayuan..tp blh tahu x berapa lama proses nye?

  14. Saya dah isi borng tpi …dalam porsis lagi ….skrng dah buln 4 blum ada kptusn lagi …saya tak tahu samda lulus kah tak.

  15. Kerajaa tdk menepati janji.BRIM 650.tpi kena tolak.confirm
    tak mengundi BN.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge

SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline