18 Comments

    • Sarina Bt Mohamad Yazid

      memg tk lpas…lgipon klau bgi dpt ponn ikot rezeki…ada kwn saya suami isteri dpt…sakit jgak hati….kn…
      lpas tu dpt lg duit rm100..ade menteri bg….dah la saya keja gaji tk smpai seribu…..tnggal kt kuala lumpur..ade 3 tnggungan pulak..tk pyah lah susah2 nk g undi nti….

  1. Sarina Bt Mohamad Yazid

    dah mohon tpi tk layak sbab suami dah dpt..tpi ada kwan tu suami isteri dpat..pelik tk???mcm tk adil je….memg cnfirm tk prgi mngundi la tok kali ni……

  2. mohd faezal

    sy pun x penah dapat..padahal sy pun keje ngan kerajaan..yg peliknya,org yg gaji & pangkat lagi besar boleh dapat plak..sy yg anggota bawahan ni bley x dapat..mcm x telus la diorang punya pengurusan tu..dua kali mintak,dua kali dia reject..padahal mmg cukup syarat pun sebab gaji ciput je..tapi dia kata x layak jugak..penipu btol..!!

  3. cici

    diorang ckp permohonan bertindi,sdgkan sya isi 1 borg je?mcm mna tu?diorg suruh buat rayuan d lhdn,dahlah lhdn tu jauh dr tpt sya……

  4. cici

    sya x tahu tu x dp sebab surat x sampai2 pn…tlpn d lhdn bru diorg bg tahu kna tolak.mcm mana mahu buat rayuan tiada surat pn sampai????????????????????????????????????????

  5. intan jalilah

    Anak saya x dpt BR1M 2.0 Dgn alasan nama telah tersenarai dalam maklumat isi rumah sdgkan saya suami isteri mmg x memohon pun mana2 BR1M.Lgpun kami tau gaji kami mmg x layak untuk memohon biarla orng yg betul2 susah dan memerlukan yg dapat.Tp yg sakit dia kata alasan tu untuk reject permohonan anak saya.Sapa pya kerja…..

  6. Matius bin ikol

    Saya dah isi borng tpi …dalam porsis lagi ….skrng dah buln 4 blum ada kptusn lagi …saya tak tahu samda lulus kah tak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge