drypers murah Dutch lady murah di Tesco Promosi susu Dutch lady Dan drypers di Tesco 17/6/2012

Promosi Dutch Lady 123/456 & Drypers di Tesco

Ada yang mencari-cari promosi susu Dutch lady dan Drypers? Sekarang ni stok bebudak ni pon dah berkurangan, bolehlah berjemaah ke sana. Susu tu perasa biasa, madu dan coklat, tapi 123/456 je tau, biasanya 6 tahun ke atas tu harga dia dah lain, dalam erti kata lain mahallah ;), syukurlah ada promo di Tesco sehingga 17/6/2012 (besok ye). Bolehlah menopup stok diorang ni.

Eh, bilalah anak sulung saya ni nak brenti membotol ye, jimat sikit duit ibu abah dia, bukannya tak suruh dia stop botol, tp menangis2 nak susu, kesian pulak tengok.

So cepat-cepat ke Tesco ye, Selamat berhujung minggu!!!!

(2244)

8 Comments

  • Reply
    amirah
    June 16, 2012 at 2:20 AM

    baru je memborong susu 123 1 kg dkt mydin last weekend. harga yg sama

  • Reply
    Deq's Qienz
    June 16, 2012 at 3:05 AM

    wahhh bestla..tp ank kite dah xminum ducth lady dah..pampers bley la gi soping..hehee..thank da info 🙂

  • Reply
    Nafisa81
    June 16, 2012 at 3:07 AM

    aku belum penah ke TESCO..haha..

  • Reply
    ieda
    June 16, 2012 at 3:48 AM

    alamak .. bestnyaaa
    kat ktn x der tescooo lah dik huhuh
    tuu dutch lady tuu .. murah giler .. sini pun 21 ++

  • Reply
    MulutPayau
    June 16, 2012 at 5:05 AM

    masa harga murah ni la nak memborong ya dik……

  • Reply
    ratu siput
    June 16, 2012 at 9:00 AM

    salam kenalan 🙂 RS pun anak yg kedua umo 6 tahun stil menyusu botol.tapi dugro.abg dia dulu pun darjah 1 baru benti… 🙂 takpe biar je dorang menyusu…sampai masa nanti dia benti lah… 🙂

  • Reply
    Bui Junaidi
    June 16, 2012 at 4:18 PM

    MMG MURAH..UNTUNGLAH BELI MASA TGH OFFER KAN

  • Reply
    Masya
    June 21, 2012 at 12:50 AM

    baru terbaca.. alhamdulillah.. sy dah rembat.. lain kali kalau ade offer bg tau sy tau.. sbb anak sy pun minum ducth lady sekarang.. tq…

  • Leave a Reply

    CommentLuv badge