Promosi Dutch Lady 123/456 & Drypers di Tesco

16.6.2012 | 02:13

Ada yang mencari-cari promosi susu Dutch lady dan Drypers? Sekarang ni stok bebudak ni pon dah berkurangan, bolehlah berjemaah ke sana. Susu tu perasa biasa, madu dan coklat, tapi 123/456 je tau, biasanya 6 tahun ke atas tu harga dia dah lain, dalam erti kata lain mahallah ;), syukurlah ada promo di Tesco sehingga 17/6/2012 (besok ye). Bolehlah menopup stok diorang ni.

Eh, bilalah anak sulung saya ni nak brenti membotol ye, jimat sikit duit ibu abah dia, bukannya tak suruh dia stop botol, tp menangis2 nak susu, kesian pulak tengok.

So cepat-cepat ke Tesco ye, Selamat berhujung minggu!!!!

8 comments


  1. amirah
    June 16, 2012 | 2:20 AM
    Reply

    baru je memborong susu 123 1 kg dkt mydin last weekend. harga yg sama


  2. Deq's Qienz
    June 16, 2012 | 3:05 AM
    Reply

    wahhh bestla..tp ank kite dah xminum ducth lady dah..pampers bley la gi soping..hehee..thank da info :)


  3. Nafisa81
    June 16, 2012 | 3:07 AM
    Reply

    aku belum penah ke TESCO..haha..


  4. ieda
    June 16, 2012 | 3:48 AM
    Reply

    alamak .. bestnyaaa
    kat ktn x der tescooo lah dik huhuh
    tuu dutch lady tuu .. murah giler .. sini pun 21 ++


  5. MulutPayau
    June 16, 2012 | 5:05 AM
    Reply

    masa harga murah ni la nak memborong ya dik……


  6. ratu siput
    June 16, 2012 | 9:00 AM
    Reply

    salam kenalan :) RS pun anak yg kedua umo 6 tahun stil menyusu botol.tapi dugro.abg dia dulu pun darjah 1 baru benti… :) takpe biar je dorang menyusu…sampai masa nanti dia benti lah… :)


  7. Bui Junaidi
    June 16, 2012 | 4:18 PM
    Reply

    MMG MURAH..UNTUNGLAH BELI MASA TGH OFFER KAN


  8. Masya
    June 21, 2012 | 12:50 AM
    Reply

    baru terbaca.. alhamdulillah.. sy dah rembat.. lain kali kalau ade offer bg tau sy tau.. sbb anak sy pun minum ducth lady sekarang.. tq…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge