Promosi Dutch Lady 123/456 & Drypers di Tesco

Ada yang mencari-cari promosi susu Dutch lady dan Drypers? Sekarang ni stok bebudak ni pon dah berkurangan, bolehlah berjemaah ke sana. Susu tu perasa biasa, madu dan coklat, tapi 123/456 je tau, biasanya 6 tahun ke atas tu harga dia dah lain, dalam erti kata lain mahallah ;), syukurlah ada promo di Tesco sehingga 17/6/2012 (besok ye). Bolehlah menopup stok diorang ni.

Eh, bilalah anak sulung saya ni nak brenti membotol ye, jimat sikit duit ibu abah dia, bukannya tak suruh dia stop botol, tp menangis2 nak susu, kesian pulak tengok.

So cepat-cepat ke Tesco ye, Selamat berhujung minggu!!!!

8 comments

  1. ratu siput says:

    salam kenalan :) RS pun anak yg kedua umo 6 tahun stil menyusu botol.tapi dugro.abg dia dulu pun darjah 1 baru benti… :) takpe biar je dorang menyusu…sampai masa nanti dia benti lah… :)

Leave a Reply

CommentLuv badge