WW ~ Mengantuk Tahap Gaban

 
Tekunnya Najwa buat homework
 
 
Tulisan yang memuaskan
 
 
Bila susu dah atas meja, it’s time for you to sleep ^_^
P/S : Dah darjah satu masih membotol,
tolong bagi idea macaman nak rentikan? 
kakakkakaka

18 thoughts on “WW ~ Mengantuk Tahap Gaban

  1. Kakzakie

    Aju jangan bimbang anak kakak pun sama tapi sampai masa dia malu sendiri dan tak mahu botol… semua anak kakak berhenti botol masa usia 7 tahun.

    Reply
  2. ariana

    Insyaallah dia akan berenti sendiri tu..

    kemas dan cantik tulisan Najwa walaupun baru drjh satu..ni mesti dah dilatih awal ni..dan rajin menulis plk tu..suka akak tgk..:)

    Reply
  3. Izan Ishak

    cantiknya tulisan kakak najwa! kemas sangat…. auntie suka tgk.

    hehe… bab membotol tu rasanya nnti dia akan stop sendiri lah aju. sbb ada biras izan cerita anak2 dia sampai darjah 2 masih membotol…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge