http://www.moe.gov.my/naikpangkat/ Pendidikan Semakan Kenaikan Pangkat Guru 2012 Secara Online

Semakan Kenaikan Pangkat Guru 2012 Secara Online

Semakan kenaikan pangkat guru 2012 boleh disemak mulai 16 mei 2012. Kenaikan pangkat guru ini juga bertujuan untuk berhargai jasa guru dalam pembangunan aspek pendidikan di Malaysia.

Perkara ini telah diumumkan oleh Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dimana RM934 juta telah diperuntukan untuk kenaikan ini. Kenaikan pangkat ini juga akan dilaksanakan mulai 1 jun hingga 31 disember 2012.

Semakan boleh dibuat di http://www.moe.gov.my/naikpangkat/

(1979)

Related Posts

13 Comments

  • Reply
    Amie
    May 17, 2012 at 3:11 PM

    Hai Aju… lamanya tak ke sini, sihat ke…

  • Reply
    MulutPayau
    May 17, 2012 at 4:09 PM

    Dah semak…Alhmdulillah akak dah berjaya…Hadiah Hari Guru..hehhe..

  • Reply
    @e_da
    May 18, 2012 at 12:36 AM

    syoknya mereka kan… huhu

  • Reply
    fieda
    May 18, 2012 at 12:44 AM

    aju…fieda pun heran jgk blog fieda tu susah benor nk melekat BE mcm org2 lain..tak per aju nanti insyaallah ada rezeki tak ke mana..

  • Reply
    IntaNBerliaN
    May 18, 2012 at 1:03 AM

    rezeki guru2 kan.. sy yang duk umah ni.. diam2 sudah..hehhe

  • Reply
    bada
    May 18, 2012 at 2:15 AM

    jasa cikgu makin dihargai…

  • Reply
    ♥♥azatiesayang ♥♥
    May 18, 2012 at 2:17 AM

    Salam Aju..Alhamdulilah,rezeki para guru pula 😀

  • Reply
    MamaEma
    May 18, 2012 at 3:02 AM

    beruntungnya cikgu

  • Reply
    aizamia3
    May 18, 2012 at 3:57 AM

    mudah dan cepat, klik aje dah tau keputusannya kan.. 😉

  • Reply
    (Lizz) http://www.mummycute.com/
    May 18, 2012 at 5:10 AM

    kat ofis saya ramai yang happy hari ni…dapat naik pangkat…

  • Reply
    ieda
    May 18, 2012 at 6:08 AM

    haa dah memang mudah dahh
    klik2 aje skrg nie .. x yah susah2 kan
    tahniah leer .. ( nada jelesss ekekek )

  • Reply
    ☆*♥L@dy @yU♥*☆
    May 22, 2012 at 11:44 PM

    siapa yg dapat tue alhamdulliah rezeki

  • Reply
    Afasz
    May 25, 2012 at 4:41 AM

    alhamudlillah rezeki .

  • Leave a Reply

    CommentLuv badge

    SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline