Semakan Kenaikan Pangkat Guru 2012 Secara Online

17.5.2012 | 10:44

Semakan kenaikan pangkat guru 2012 boleh disemak mulai 16 mei 2012. Kenaikan pangkat guru ini juga bertujuan untuk berhargai jasa guru dalam pembangunan aspek pendidikan di Malaysia.

Perkara ini telah diumumkan oleh Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dimana RM934 juta telah diperuntukan untuk kenaikan ini. Kenaikan pangkat ini juga akan dilaksanakan mulai 1 jun hingga 31 disember 2012.

Semakan boleh dibuat di http://www.moe.gov.my/naikpangkat/

13 comments


  1. Amie
    May 17, 2012 | 3:11 PM
    Reply

    Hai Aju… lamanya tak ke sini, sihat ke…


  2. MulutPayau
    May 17, 2012 | 4:09 PM
    Reply

    Dah semak…Alhmdulillah akak dah berjaya…Hadiah Hari Guru..hehhe..


  3. @e_da
    May 18, 2012 | 12:36 AM
    Reply

    syoknya mereka kan… huhu


  4. fieda
    May 18, 2012 | 12:44 AM
    Reply

    aju…fieda pun heran jgk blog fieda tu susah benor nk melekat BE mcm org2 lain..tak per aju nanti insyaallah ada rezeki tak ke mana..


  5. IntaNBerliaN
    May 18, 2012 | 1:03 AM
    Reply

    rezeki guru2 kan.. sy yang duk umah ni.. diam2 sudah..hehhe


  6. bada
    May 18, 2012 | 2:15 AM
    Reply

    jasa cikgu makin dihargai…


  7. ♥♥azatiesayang ♥♥
    May 18, 2012 | 2:17 AM
    Reply

    Salam Aju..Alhamdulilah,rezeki para guru pula :D


  8. MamaEma
    May 18, 2012 | 3:02 AM
    Reply

    beruntungnya cikgu


  9. aizamia3
    May 18, 2012 | 3:57 AM
    Reply

    mudah dan cepat, klik aje dah tau keputusannya kan.. ;)


  10. (Lizz) http://www.mummycute.com/
    May 18, 2012 | 5:10 AM
    Reply

    kat ofis saya ramai yang happy hari ni…dapat naik pangkat…


  11. ieda
    May 18, 2012 | 6:08 AM
    Reply

    haa dah memang mudah dahh
    klik2 aje skrg nie .. x yah susah2 kan
    tahniah leer .. ( nada jelesss ekekek )


  12. ☆*♥L@dy @yU♥*☆
    May 22, 2012 | 11:44 PM
    Reply

    siapa yg dapat tue alhamdulliah rezeki


  13. Afasz
    May 25, 2012 | 4:41 AM
    Reply

    alhamudlillah rezeki .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge