(Gambar) Kad Pengenalan Sebenar Aaron Aziz

6.4.2012 | 06:26

Mat Haron Mustapha Bin Mat Aziz Mustafa telah mengundang kontroversi senyuman sinis apabila nama ini dikatakan nama sebenar pelakon Aaron Aziz.Walaupun isu ini agak remeh tetapi ianya telah memberi impak yang mendalam kepada empunya diri.
Mana tidaknya,kad pengenalan tersebut telah tersebar meluas di internet sehingga memaksa pihak yang terbabit menafikannya.
Bagi membuktikannya lagi,Aaron Aziz tampil dengan menunjukkan Kad pengenalan asal beliau,Jelas menunjukkan nama sebenar Aaron Aziz ialah Aaron Mustapha Bin Aziz.
Meskipun begitu,perkara ini sedikit sebanyak telah menceriakan lagi persada seni hiburan tanahair dan Ini juga membuktikan bahawa Aaron Aziz mempunyai ramai peminat di Malaysia.

9 comments


  1. Cik Rose Cute
    April 6, 2012 | 8:08 AM
    Reply

    DORANG NIE DENGKI SEBENARNYA HEHEHE…


  2. fieda
    April 6, 2012 | 8:34 AM
    Reply

    tak pasal2 aaron jadi mangsa..


  3. Kakzakie
    April 6, 2012 | 8:43 AM
    Reply

    Pada kakak tak ada nak malu – artis ke penulis atau siapa yg terlibat dgn seni ramai yg guna nama samaran – dah biasalah kan. Kesian aaron… tak baiklah mereka nie…


  4. MulutPayau
    April 6, 2012 | 10:52 AM
    Reply

    terpaksalah Aaron tunjukkan kadnya yg sebenar….


  5. ogyep yummy mellow
    April 7, 2012 | 7:59 AM
    Reply

    Macam-macam ceriter da….


  6. tiefazatie
    April 7, 2012 | 9:23 AM
    Reply

    owh..picture nie la yg org ramai komen kuku die kan..hehe


  7. ☆*♥L@dy @yU♥*☆
    April 10, 2012 | 7:08 AM
    Reply

    ramai retis yg guna nama glam x der hal pong…cian aaron kena gossip gini


  8. LydSunshine
    April 13, 2012 | 1:06 AM
    Reply

    Ooo… hahaha… gambar ni la yg derang dok kutuk jari aaron aziz buruk. Saya dengar org citer je, tak tgk lagi. rupa2nya ini la. Mcm2 derang ni.


  9. maya amir
    April 21, 2012 | 4:06 AM
    Reply

    kesian die..nama pun jadik bahan lawak..hah! kan dah terbukti nama sebenarnye tu…haish mcm2 tau derang ni:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge