Uncategorized

(Gambar) Kad Pengenalan Sebenar Aaron Aziz

Mat Haron Mustapha Bin Mat Aziz Mustafa telah mengundang kontroversi senyuman sinis apabila nama ini dikatakan nama sebenar pelakon Aaron Aziz.Walaupun isu ini agak remeh tetapi ianya telah memberi impak yang mendalam kepada empunya diri.
Mana tidaknya,kad pengenalan tersebut telah tersebar meluas di internet sehingga memaksa pihak yang terbabit menafikannya.
Bagi membuktikannya lagi,Aaron Aziz tampil dengan menunjukkan Kad pengenalan asal beliau,Jelas menunjukkan nama sebenar Aaron Aziz ialah Aaron Mustapha Bin Aziz.
Meskipun begitu,perkara ini sedikit sebanyak telah menceriakan lagi persada seni hiburan tanahair dan Ini juga membuktikan bahawa Aaron Aziz mempunyai ramai peminat di Malaysia.

(691)

Related Posts

9 Comments

  • Reply
    Cik Rose Cute
    April 6, 2012 at 8:08 AM

    DORANG NIE DENGKI SEBENARNYA HEHEHE…

  • Reply
    fieda
    April 6, 2012 at 8:34 AM

    tak pasal2 aaron jadi mangsa..

  • Reply
    Kakzakie
    April 6, 2012 at 8:43 AM

    Pada kakak tak ada nak malu – artis ke penulis atau siapa yg terlibat dgn seni ramai yg guna nama samaran – dah biasalah kan. Kesian aaron… tak baiklah mereka nie…

  • Reply
    MulutPayau
    April 6, 2012 at 10:52 AM

    terpaksalah Aaron tunjukkan kadnya yg sebenar….

  • Reply
    ogyep yummy mellow
    April 7, 2012 at 7:59 AM

    Macam-macam ceriter da….

  • Reply
    tiefazatie
    April 7, 2012 at 9:23 AM

    owh..picture nie la yg org ramai komen kuku die kan..hehe

  • Reply
    ☆*♥L@dy @yU♥*☆
    April 10, 2012 at 7:08 AM

    ramai retis yg guna nama glam x der hal pong…cian aaron kena gossip gini

  • Reply
    LydSunshine
    April 13, 2012 at 1:06 AM

    Ooo… hahaha… gambar ni la yg derang dok kutuk jari aaron aziz buruk. Saya dengar org citer je, tak tgk lagi. rupa2nya ini la. Mcm2 derang ni.

  • Reply
    maya amir
    April 21, 2012 at 4:06 AM

    kesian die..nama pun jadik bahan lawak..hah! kan dah terbukti nama sebenarnye tu…haish mcm2 tau derang ni:)

  • Leave a Reply

    CommentLuv badge