(Gambar) Kad Pengenalan Sebenar Aaron Aziz

Mat Haron Mustapha Bin Mat Aziz Mustafa telah mengundang kontroversi senyuman sinis apabila nama ini dikatakan nama sebenar pelakon Aaron Aziz.Walaupun isu ini agak remeh tetapi ianya telah memberi impak yang mendalam kepada empunya diri.
Mana tidaknya,kad pengenalan tersebut telah tersebar meluas di internet sehingga memaksa pihak yang terbabit menafikannya.
Bagi membuktikannya lagi,Aaron Aziz tampil dengan menunjukkan Kad pengenalan asal beliau,Jelas menunjukkan nama sebenar Aaron Aziz ialah Aaron Mustapha Bin Aziz.
Meskipun begitu,perkara ini sedikit sebanyak telah menceriakan lagi persada seni hiburan tanahair dan Ini juga membuktikan bahawa Aaron Aziz mempunyai ramai peminat di Malaysia.

(692)

9 Comments

  1. DORANG NIE DENGKI SEBENARNYA HEHEHE…

  2. tak pasal2 aaron jadi mangsa..

  3. Pada kakak tak ada nak malu – artis ke penulis atau siapa yg terlibat dgn seni ramai yg guna nama samaran – dah biasalah kan. Kesian aaron… tak baiklah mereka nie…

  4. terpaksalah Aaron tunjukkan kadnya yg sebenar….

  5. owh..picture nie la yg org ramai komen kuku die kan..hehe

  6. ramai retis yg guna nama glam x der hal pong…cian aaron kena gossip gini

  7. Ooo… hahaha… gambar ni la yg derang dok kutuk jari aaron aziz buruk. Saya dengar org citer je, tak tgk lagi. rupa2nya ini la. Mcm2 derang ni.

  8. kesian die..nama pun jadik bahan lawak..hah! kan dah terbukti nama sebenarnye tu…haish mcm2 tau derang ni:)

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge

SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline