Umum Kejar Mengejar December 10, 2010

Spread the love

Huhuhu pg ni sungguh damai skali pemanduanku. Aku n hubby keje in the same route actually. Klu dia nk gi opis dia, pasti lalu laluan ke opis aku dan begitu juga klu nk balik umah…tp korang tau jela klu KL ni jem cmne kan? tmpt yg dekat depan mata pun leh jd berjam2 nk menyampai ke sana..Ktorg terpaksa drive kereta berlainan disebabkan suami aku busy tahap gaban. Sokmo balik kul 9.00 until 11.00 mlm, so aku x leh tumpg dia. Baikla drive sendirik dr memendam rasa acik ni huhuhu…mcm mlm td pon balik kul 11 semasa aku n anak2 dah zzZZzzZZ….

So mcm pagi2 selalu tu, ktrog sempatla menjeling2 n main2 mata klu kereta sebelah menyebelah hehehe…klaka pon ade, mcm pg ni, lihat gmbr di atas, aku nk amik gmbr kete hubby tp x dpt, laju nau..dgn aku nk m’adjust kedudukan kamera lg, silap2 terbabas, dptla sipi2 cahaya lampu je hehehe….


Spread the love

Tags :

Leave a comment

Leave a Reply

CommentLuv badge