November 26, 2020

Bila Adam mula bertatih…

 

Langkah 1

 

Langkah 2 dan seterusnya
Cayang Kak Long Najwa
Sebenarnya dah 2 minggu Adam dh mula bertatih…setakat ni tatih yg paling jauh adalah 5 langkah!!! pencapaian yang baik hehehhe…semua org suke giler tgk Adam mula berjalan, Abah, Najwa, Najiha dan Ibu, semua mengelilingi Adam smbil menjerit2 TATIH…TATIH…TATIH…hehehhe korang dapat bayangkan keseronokannya kan hehehe….Gambar tu aku amik masa kat Klinik Gigi Dr Rosman kat Sri Gombak, masa Najwa nak check gigi..Semangat pulak Adam bertatih kat situ..Najwa dulu start jalan masa setahun 2 bulan, Najiha setahun dan Adam 11 bulan…Anak korang cepat tak dapat berjalan? aku tak sabar

nak tgk Adam berjalan coz Adam terlalu manja dgn aku,
tak bleh ibu dia ni gerak skit, mesti nangis…harap2 pasni okla…

ajumohit

Hi sayalah tuan blog!!

View all posts by ajumohit →

4 thoughts on “Bila Adam mula bertatih…

  1. saraa : seronok tgk kan budak nk baru berjalan ni, lagi kita sorak lg smgt diog nk bjalan..

    cemomoi : hehehhe ngeri pulak pulak libas ngn ekos ikan, kang kene sengat pulak hehehe gurau jek

  2. chaiyok2 adam..hehe..dulu anak sy yg pertama khayra mula berjalan umur 10 bulan..sy x masukkan dlm walker,sengaja ajar dia berdikari bertatih sendiri..huhu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: