Billa Adam mula berjalan….

Adam sekarang berjalan je kejenya…Korang tau jela kan, budak tecit berjalan mcmana rupenya..memang comey terkedek2 dgn pempesnya tu..Geram tgk..Bila adam mula berjalan:-

Keje ibu menjadi lebih mudah…
Tak perlu dukung Adam sambil menyapu mcm dulu2..
Tak perlu memasak sambil kendong adam..
Tak perlu kendong adam sambil angkat kain kt ampaian,
Tak nangis2 lagi waktu ibu tgh solat, boleh pulak dia main kemah2 bawah telekung ibu waktu tgh solat tu..

Ade waktu2 juga Adam melalak nk didukung, tp memori manis ni sekejap je, kene hargai kan..kalau adam dh besar siapa lagi ibu nak kendong kan??? hehehhehe….

BACA  Bila Adam mula bertatih...

1 thought on “Billa Adam mula berjalan….”

  1. eii, seronok kan dah pandai jalan??tgh tunggu adam sy lak blaja jln…

    hehe, tabahnya dukung baby sambil buat keje…mau sakit pinggang tu….

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: