Gelagat Anak2 bila Abah pulang dari kerja

Semua mintak dukung

Hmmm anak2 memang rapat dgn abah sebab ibunya garang mcm singa hehehe…tengokla gelagat diorg bile abah melangkah masuk pintu sliding hehehe..Abah bagi salam je, tiga2 mintak dukung. Biarpun jarum jam menunjukkan jam 10 mlm dan badan memang penat giler, abah tetap melayan diorg dgn baik. Suke aku tgk..

Tengokla najwa kt belakang tu hehehe

Kadang2 bebudak ni mintak abah sambut diorg kalau diorg melompat dari sofa. Sorang2 lompat, sorang2 jugak abah sambut. Dlm 10 minit melayan diorg barulah abah mandi, solat dan mkn malam. Adam la paling riuh skalik…dia akan panggil Apah! Apah! Apah! (abah) eeiiii geram nye ngan Adam Tecit ni…Hehehhe kenangan terindah…

BACA  Tragedi Melecur Di Pagi Aidiladha

6 thoughts on “Gelagat Anak2 bila Abah pulang dari kerja”

  1. thanx mrs eady…

    betul tu cemomoi, tgk muka anak2 terus ilang penat..

    tahnx fieda..

    hehehe maknya nk juga didukung cery tp abahnya dah tak larat nk dukung hahaha

    betul tu eijam;s family, anak2 ni anugerah paling indah dalam hidup

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: