Hasil Perahan 17.3.2011

Sesi pagi 4oz, petang pon 4oz

Hmm dh lama rasanya tak tepek gmbr EBM ku..tak banyak mana pun, dua kali sesi dapatla 8oz..Adam sekrg dah setahun sebulan, kuat makan dah…harap2 susu ni dptla tmpung seharian Adam di rumah maknya.
Nak tensen2 kata susu sikit pon tak elok kan, jadi aku bersyukur dgn apa yg ada. Adam masih lagi menyusu badan, itu dh kira bagus sangat dah. Member2 opis sgt kagum dgn pencapaian aku ni, bukan apa, asing duk kutuk aku usung beg susu ni ke sana ke mari, sampai ada yg tya, sampi bila ko nk galas beg ni? sampai ke titisan terakhirla kan???? hehehhee

2 thoughts on “Hasil Perahan 17.3.2011”

  1. huhu tahniah!! dah capai setahun…
    bagus dah pencapaian tuh!!
    caiyok2 utk 1 thn 6 bulan…

    Alhamdulillah, tq All jer walau berapa pun hasil perahan yg kita dapat

    Suka tgk EBM!!

  2. TQ alin, tulah kan mmg bersyukur sgt dgn pencapaian skrg ni, bukan mudah tp berkat kesabaran insya allah berjaya

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: