New GAP T-Shirt RM15 only….

RM15 only
I love Mom/ dad

Kata gaji dh masyyuukkk kan, hehehe…sebagai ibu yg tak tahan godaan, memangla akan membeli t-shirt comey ini, selalu tgk kt internet je, ni dh ade depan mata so grabbb jer la…kawan opis gak yg jual, so tak perlu kata apa2, hehehhe….

Untuk Najwa dan Najiha, biarpun ibumu tiada baju baru, tp ini hadiah utk kalian sebab jadi anak2 yg baik, boleh jaga Adam masa ibu mandi, solat dan sidai kain…moga kalian lebih baik bila abah pegi Perak nanti, sob sob sob sedih pulak….


   

BACA  Perempuan mana tak suka bunga? Ke Nurseri Sungai Buloh

2 thoughts on “New GAP T-Shirt RM15 only….”

  1. murahnya!!kat ofis sy ni xde org jual baju baby…
    a'ah, betul tu..kita sanggup x berbaju baru semata-mata utk anak…mungkin cmni la parent kita dulu kan??

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: