Selamat Bercuti Hari Libur!!!

Lepas ni kami sekeluarga akan balik ke kampung bagi meraikan pernikahan adik iparku di Pahang. So aku nak mengucapkan bercuti utk semua!!!! Berhati2 di jalanraya ye…Kata orang biar lambat asalkan selamat kan..Mungkin aku tak sempat nk update blog nnti, tp ada ke org baca blog aku ni???? ehhehhehe….

Nanti aku update korang psl kenduri adik ipar aku ni dan baju lace aku yg dah siap ditempah aritu. Melaram sakan lah ni hehehhee….

BACA  Menanti kepulangan suami dari Sabah

5 thoughts on “Selamat Bercuti Hari Libur!!!”

  1. drive carefully ye aju & family…;-)

    bestnye balik kampung..rasa homesick plak baca entry ko nie Aju..;-)

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: