Pesanan kepada suami

Buah feveret ku

Hari ni en. Somi akan balik dari Perak, saya pesan kt dia berkali2 beli buah feveret saya ini. Kalau en. Somi tak beli nnti saya mogok takmo masak..hehehe mcmla rajin sgt ke dapur, rajin jugak ke dapur tp wat susu anak2 la..hahahaha

Beli yg kulit dia ala2 wane hijau tau, takmo kuning sgt nnti isi dia rasa tengit a.k.a pahit. Pastu kalau boleh isi dia wane putih dan rasa mcm susu manis….Hamboi!!! lebih pulak permintaan ko ni cik konah!! Kene lempang pulak dgn kulit durian tu kang…hehehhe jgn mare ye en somi. Durian tau jgn lupe!!!

BACA  Air Terjun Kemensah, Ulu Klang, KL

6 thoughts on “Pesanan kepada suami”

  1. hehe, durian perak memang org ckp sedap kan..teringat lagu os”oh kome, durian dah berbunge”..huhu..suami kita taknak bwk durian masuk kete takut bau..huwaaa

  2. durian nie memang hantu..saya kalu nak balik kampung mesti singgah perak..borong dulu durian kat sana…hihihihi

  3. idura : betul tu..hehe kene beli n mkn kt stu gakla ekkk

    mummyecha: samaalah kita ye

    umie: a'ah umie, bila nk blk mesia??

    niezza: buleh hehe tp orgnya d

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: