Adam yang semakin lasak..

 Memula je ni
 Start dah…
 Tu dia…
Tengok tu duduk berdua lagi hehehe
~~Gambar2 sewaktu bersiar ari Ahad lepas~~
Memang Adam semakin lasak…
Betul kata Kak Zakie hehehhe
Sebelum tido dia akan melentik2 badan dia atas badan2 kami ni…
Dalam 5 kali pusingan baru dia akan tido…
Abah dia yg rajin melayan..
Tapi abah takde ni kamila mangsanya hhehhehe
Dalam kete duduk diam 5 minit je..
Pastu dia akan memanjat…
Hmmm ini perangai barunya yang daku sedari… hehehhe
P/S: Kalau yang ramai anak lelaki pasti gamat sihhh hehehhe
BACA  Semak penempatan Tahun 1 2014 secara online

15 thoughts on “Adam yang semakin lasak..”

  1. same la ngan my heroes..asal naik keta,xdok diam…tp budak kan,biar dia aktif n explore mende baru..itu yg tambah cerdik…

  2. haha, tu dia…panjat la adam…nanti ibu beli mpv, boleh jln2 dari seat depan ke belakang…hehe..

  3. yg ramai anak lelaki kak izan lah ni. 4 org sekali, kalau dok dlm kete…mmg gamat. mulut ummi pun sokmo lah pot pet pot pet aje~

  4. haku takleh imagine cemane nnt muaz bila start melasak..tak cukup kaki tangan agaknya nak kawal dia…hehe

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: