Habis idea memikir menu bekal Najwa ke tadika

Hari2 mesti mcm ni..Hari ni Najwa nk bawak bekal apa ek gi sekolah??? Biasanya daku akan bekal sama ada roti @ sosej goreng @ sosej rebus @ sosej dibalut dgn roti @ naget @ biskut milo @ roti telur @ coco crunch bla bla bla..sudah tentu minta izin tuan punya badan kecik tu nak makan apa..sian plak nnti bawak bekal tapi tak makan..

Tadika najwa ni tak provide lunch..biasanya sblm gi Tadika najwa akan minum susu sebotol..eh isap botol lagi???? kuang kuang kuang!!! hehehhee…..lepas tu gi skolah naik van yg akan ambil Najwa dari umah mak a.k.a pengasuh diorg ni..

Macam hari ni daku bekalkan sosej dibalut dgn roti…letak mayonis dan sos cili skit jekk…pastu air oren…wallahh…agaknya Najwa pon jemu pusing2 menu tu jugak kan…hmm tahun depan masuk lagi satu menu pulak utk Najiha..Emmm daripada pening terus pusing kepala hahahha…

BACA  Pokok kelapa mula berbunga, lama menunggunya

Leave a Comment

Your email address will not be published.