My 1st time pakai shawl…

Tolong jangan muntah hehehe
Actually this is my first time pakal shawl ni..Inner ni pon
budak opis tolong belikan masa dia gi Jalan TAR last week..
Niat nak pakai dah lama tapi tak confident..
Shawl ni pon kene lilit elok2 coz nk menutup dada ni ha..
member2 opis sume berikan komen kata okla,
tp daku kan tak biasa pakai so rasa janggal la..
Aiisshhh maluu
Tapi bile dgr diorg cakap okla ko pakai,
ada yg nak belajar melilit2 pulak, aaiisseehhh mcm dah berpengalaman jek hehehe…
siap nk tunjuk demo lak kt diorg ni, malu la sehhh…
So posing2 skit dgn gaya terbaru ni, amacam ok tak???

24 thoughts on “My 1st time pakai shawl…”

  1. cantik jerk kamu pakai..kita pon salu tak confident nk pakai..tambahan plk husb letak syarat nk pkai lilit2 make sure dada tutup..lalala

  2. niezza: betul tu, ni saje 4 brooch

    amiey lee: TQ tersipu dibuatnya

    aanie: tulah aanie, leceh kan

    iduraz: hhehehe samala kita

    Wani: yg ni kene tetas skit blkg inner tu wani, kalau tak telinga pon sakit ehhehe

    Cemomoi: hehhee jgn serabai plak k umah yek

    Fieza; alamak kembang la

    Huda: hehehe kembang lagik ehhehe

    MZ: TQ hehehe

    =d= : TQ D

  3. rose --{@ ibuRafiq @}--

    muka akak panjang..so mmg sesuai pakai ni..if sy yg muka bulat cam bola ni pakai mmg jahanam terus ahahha

  4. comeyy la tu aju…pasni blh la pakai shawl,beli byk2 yer…fieda pun x pandai pakai shawl..nk gak try…tp pening la pale nk lilit2 ni…

  5. ok sgt!!!! cumel jek! aah kan kena lilit betul2 nk tutup dada..kita ni pon kdg nk cpt mmg atas dada jgk..hihi

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: