Jahit Manik Tidak Mudah Tau

 Sabar itu perlu
 Rajin usaha tangga kejayaan hehehhe
 Bahan2nya
Adduuuiiii sakit pinggang jemala patik ni..
Ingatkan mudah mcm ABC..
Rupanya susah ye, daku jahit then bukak balik..
Adalah 5 kali hihihihi…
Pastu tengok youtube cara2 jahit manik..
Last2 dptla corak cenggini..okla dari mula2 tadi…
Memang tak mudah nak jahit manik ni..
Berpinau mata2 dan sakit pinggang2 ni ha
Baru siap sebelah tangan
Patutla upahnya pon mahal..
Baru daku ngerti perasaan penjahit manik ni hehehhe..
Baru siap sebelah tangan, bak kata kak zakie,
siapkan tangan dulu baru buat leher pulak..
Kalau gini gayanya leher mmg saya tak sentuh kak,
sakit pinggang ni ha hihihihi
BACA  Jahitan manik yg tak seberapa

17 thoughts on “Jahit Manik Tidak Mudah Tau”

  1. ☆*♥L@dy @yU♥*☆

    nak lawa kena berkorban sket…
    sakit pinggang nnt pakai lawa oke la tue…if ai semua upah org…dasar pemalas dan tangan x berseni betul ngeee

  2. hehe..baru tau ye aju..sbb tu la last jahit manik masa kenduri adik tu je..tak larat dah nak berpinar mata jahit2 manik ni….baik buat kuih raya..hahaa

  3. hehe..x pe slow2 aju..sya thn lepas bj jahit manik..belajar dr buku..thn ni x leh jahit manik, nt ada yg tlg 'kemas'…

  4. memang susah pun jahit ni kan..
    pastu take time lame gila..
    sampai kadang-kadang bila dah nak pakai baju tu baru perasan manik baju jahit dekat sebelah tangan..
    sebelah lagi belum..hihi

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: