Najwa terkene chicken pox

Baru timbul pagi ni, mula2 ingat kene gigit nyamuk, mklumla pngalaman pertama bdepan dgn CP ni…td dh gi klinik amik ubat, org ckp 2 mggu baru elok kan? Ohoi takkan ibu kene coti lagi????? Owhhhhh tidaakkkk!!!!!!!!

BACA  Terima kasih doakan Adam

10 thoughts on “Najwa terkene chicken pox”

  1. alamak! camne nak raya nih???

    tak silap aku minum air kelapa muda utk bagi keluarkan semua CP tu.. ko gugel la.. kang ajaran sesat pulak aku bagi hihihi!!

  2. Alamak…siannya najwa..dah la nk raya ni….btul la..mmg dgr org kata bgi minum air kelapa muda..cepat sikit keluar CP tu..

  3. CP ni bimbang ketika dia demam. Selalunya panas sangat.

    Cuba carikan daun semambu buat alas tidur supaya dia kurang rasa miang dan gatal sebab CP.

    Jangan bagi dia kena hujan. Mudah2an Najwa cepat semboh.

  4. aahh kesiannya dah dekat nak raye.. lagipun kalau cp nie, x leh antar anak kat taska takut menjangkit so sama ada ayah, ibu cuti ganti2 atau pos ke nenek laa …

  5. kalo boleh masakkan dia sup ayam kampung, cepat ckit cp tu keluar. pastu bagi minum air kelapa muda…insyaallah akan kluar lagi cp tu. tapi selalunya 2 minggu le baru dia betul2 nak ok. semoga najwa cepat sembuh

  6. biasenye klu org2 dlm umah yg tak pernh kene seumo hidup. ade potensi berjangkit…

    kami 1 umah da kene taun 2009.

    moge najwa cepat sembuh, nnt nak kumpul duit raye…

    minum air kelapa muda, bg CP cepat kuar abis sume, sapu ubat.. lumurkan daun ( daun cermai), sapu ubat. bg cepat kering… gatal tu yg tak tahan, tambah2 kene kat tempat sulit.. perghhhh menangis..

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: