Tekak Teringin Kek Gula Hangus

Sumber Google
Tetiba tingin, tingin nak mkn kek di atas…
Nak beli kt pasar dpt mkn ciput je..
Daku kuat makan…
Secebis kek tu mana cukup,
mestilah nak mkn, rehat jap, makan lagik hihihihi…
Kakak daku kan chef masak memasak ni…
So dah order kat dia sebijik kek ni,
utk dibawa pulang ketika raya di Pahang nanti…
Hmmm tak sabar menantikan saat kek itu disuap ke mulut..
Pasti sedap…
Tengok tekstur kek yg berlubang tu2…
unik sangat2 kan hihihi

P/S : Kak jangan lupe buat kek aju tau!!!!

18 thoughts on “Tekak Teringin Kek Gula Hangus”

  1. aju…aku pun suka kek nie tp tak reti nak buat..penah buat dulu2x tp tak menjadi..kena try lagi la ni nampaknya..;-)

  2. wah teringin ada isi ke? hehehehehe jangan marah, usik2 bulan puasa 🙂 saya suka buat kek ni sebab senang, cuma guna pengukus je.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: