Aktiviti Rutin Pagi2

Biasalah aktiviti anak2 pagi2, celik2 mata je tgk kartun…takpela janji ibu bleh wat keje umah…. Cerah cuaca pagi ini, sedang molek untuk menjemur kain2….anda dah sarapan? Daku beli je kat luar, hari ini byk open house, abah balik dari Perak petang ni, tak sabar tunggu abah balik!!!!!

BACA  Taman Fantasi, Putrajaya

11 thoughts on “Aktiviti Rutin Pagi2”

  1. LiLy @ MumMyQiStInA

    Klu Qis x nk layan kartun lain kecuali upin ipin..ni ha..baru abis nntn upin ipin..skrg dh lena dlm buaian.. 😉

  2. ♥MAMASYAZA♥

    sama gak cam anak2 akak, celik mata ngadap tv, tgk citer kartun. siratu tu kalo akak tak soh dia basuk kasut sekolah, tak bergerak la dia dari depan tv tu, gerammm

  3. bdk2 mesti mcm tu,anak izan sblm nk mndi gie sekolah pun berapa kali benti dpn tv hehe…kalau cuti lagi la terpacak terus dpn tu =)

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: