Bunga2 Raya hihi

 Bunga Sudut
 Yang telah siap digubah
 Ni cuci mata sahaja, bukan tempahanku
 Sudah dirasmikan semalam
tak tau nak letak mana pulak 🙂
Berikut adalah bunga2 yang daku tempah hari Ahad (4/9/11)..
Semalam sudah siap dan dah rasmikan pun :)..
Badget dalam RM180 utk bunga shj..
Gubahan adalah percuma ye hahaha..
suke2!!!!
Pasu2 tu daku sendiri yang punya..
Ada yang hadiah masa kahwin,
ada yang beli sendiri…
Dah 4 tahun tak bertukar bunga di rumah tu..
Setelah mendapat izin dari hubby barulah tukar..
Umah daku ni banyak habuk..
Hubby kata kalau dah berhabuk cuci,
jangan pulak dibuang hahhaha…
Baik bos!!!
P/S : Rumah korang banyak habuk tak?
Mungkin umah daku ni dkeat ngan highway karak tu,
tu yang kuat habuknya tu..
aduuiiyaiii

18 thoughts on “Bunga2 Raya hihi”

  1. rmh aku pun spesis banyak habuh nok.. ada la sepasu bunga yg gubahannya main lambak sesukahati dlm pasu jek. dah 4 tahun kot. tak pernah ganti pun.. 😛

  2. Dulu kakcik pernah letak bunga hiasan di rumah tapi jadi tempat nyamuk bersarang. Lepas tu terus tak nak letak lagi. 🙁

  3. wowieee siap ada bunga raya..kak, bunga sy kt rumah tu dh simpan lam stor..malas nk cuci punya pasal..bunga english tu..serik dh hias rumah ngan bunga..habuk berketul2..leceh lah..

  4. LiLy @ MumMyQiStInA

    cantik bunga tu..
    samala ngan rumah ktorg ni..byk btul habuk..tu yg xde bunga..leceh nk bersihkan.. ^_^

  5. chanteqnya bunga2 tu ajue..jeles arr..rumah kita tak banyak leh letak bunga sbb rumah kecik bebeno..hehe..

    btw, rumah ayu byk gak habuk sbb dekat dgn stesen lrt..

  6. santekkkk. Rumahku tak bley letak bunga²…habis di kerjakan dek anak dara nanti.

    Samalah aju, umah fiza pon banyak habuk. sakit hati dan sakit mata di buatnya. Baru vacuum & mop, tak sampai sminggu dah naik habuknya…haihhhh…mcm mana nak buat nih.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: