Aktiviti Beriadah bersama ABAH

Semalam lepas balik konvo kul 11.30pg,
lepak kat umah kakak kt gombak tu..
Makan2 dan lepak sampai adam tertido di rumah makngahnya..
Kakak dan mak plak masak 
pengat ubi kayu!!
Pehhh best superb!!!
Najwa takmo tukar baju huhuhu
Pehtu kul 5.30ptg bertolak balik ke rumahku
dekat sri gombak plak..
sampai2 umah abah tgh sapu2 depan umah ehhehe
sejuk mata memandang ehhee

Pehtu abah ajak gi jogging kat taman tasik sri gombak
dengan Najwa yang tak tukar baju kebayanya
heheheh dah pesan main elok2 jgn smpi koyak baju hahahha
Seronok tgk anak2 gembira kan…
Pas tu balik umah semua pakat2 tido awal pas minum
susu, makan dan mandi!!!!
ZZZZZZZ
BACA  Kasut raya anak-anak perempuanku

18 thoughts on “Aktiviti Beriadah bersama ABAH”

  1. LiLy @ MumMyQiStInA

    kelihatan keseronokan mereka..
    anak2 memang suka jer kalau pegi taman..macam Qis sampai tak nak balik.. 😉

  2. hahaha..maknya risau takut baju kebaya koyak…
    adam aanie pun kalau nampak taman ni mesti dia tunjuk2….mama je xde masa nak bawak..hehe..

  3. amboi najwa bergayut ngan baju kebaya tu, koyak nanti…heheheeh
    sama la cam anak2 akak pun, tiap kali balik keja, tak sempat nak masuk dlm umah lagi, depa dah berlari nak g taman menan

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: