Bayi dijumpai dalam baldi

Hehehhe sayalah bayi itu
 Yeay
 Marah bila disuruh keluar
Menonton TV, bantal di belakang tu alas jika adam terbalik 🙂
Adam dan baldi,
Baldi ni lupe nk simpan pas siram bunga..
Adam amik dan masuk dan duduk molek je dalam tu..
Bila kakak2 suruh keluar, menangis sakan…
Biarlah seketika melepas keinginannya tu..
Jaga2 jangan tergolek ke belakang..
Naya je meraung kesakitan huhuhu..
Itu saje modal saya ari ini hehehhe..

25 thoughts on “Bayi dijumpai dalam baldi”

  1. saspen betul tajuk
    ingatkan org buang bayi tadi
    hahahaha

    comel..
    anak2 bui bukan takat baldi,tudung saji pun dia org boleh buat sampan..huhu

  2. bikin panas je..br je nak maki hamun mak bapak yang buang anak lagi..rupa-rupanya ni..hehehhe..seb baik..abah pantang dgr orang buang anak ni..dijumpai dlm perigi lah..sana sini lah..tau wat projek je pastu taknak bertanggjawab..yg project manager entah cabut ke mana ntah..

  3. hahaha..ingatkan bayi kena buang…adam aanie pun suka masuk dlm baldi pas tu duk diam2…..hahaah..kelakar…

  4. anak2 mmg bermacam karenah.ada ketika gelagatnya mengundang tawa.ada ketika menaikkan amarah
    🙂 tapi mereka la nyawa

  5. hehehe..kelakar plak tgk adam…boleh plak elok dia duduk dlm baldi tu… santai sambil tgk tv ye dak adam….

  6. masa baca tajuk tu..terkeluar..astarfirullah..jadi lagi..huhu..macam anak akak..suka masuk dalam bakul kain..dah berapa biji yang pecah disebabkan usaha murninya itu…

  7. baldi pun boleh.budak2 ni pelik je kdg2 kan hehe..kita ni terpaksa la ikutkan kalau tak meraung plak.

    aju,izan dok kuantan.. MIL yg kat Ampang tu =) taman bukit ampang.. =)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: