Majlis Konvokesyen Najwa ~ 6 Tahun

 Nasyid pembukaan oleh pelajar sekolah rendah SRISAAS
Semalam, Ahad 30/10/2011,
Berlangsungnya majlis 
Konvokesyen Tadika Islam Saidina Abu Bakar As Siddiq ke 23,
di Universiti Islam Antarabangsa (UIAM Gombak)
Semalam daku, mak dan anak2 bertiga sama2
memeriahkan majlis konvo tersebut…
Hubby? Hubbyku ada training 2 hari di Subang..
Dah biasa ditinggalkan jadi tiada masalah untuk
daku menghandle mereka bertiga..
Cheehhh chhehhh riak skit hehehehe
Syukurla anak2 behave even abah takde
Kalau tak jenuh jugak nak memujuk
dan menjaga diorg ni..
Daku tak dpt nk ambil gmbr byk2 sbb terhad utk bergerak
dengan Adam dan Najiha yang nak mengekorku
ke sana dan kemari..
Najwa, maafla kabur, ni dah zoom maksimum huhu
Najwa masuk tarian Anak Itik Tokwi
Seronok tgk videonya,
Tapi tak dpt nak upload kt opis ni…
Duk melayan adik2 mkn sweet
Baju persembahan Najwa, tempah 2 mggu sblm majlis 
Tahun ni Najwa dapat no. 7 dalam examnya,
berbanding no. 3 pada tahun lepas…
Moga Najwa belajar bersungguh2 ye
Congrates for your graduation, Najwa..
We proud of you my dear…
BACA  Tips Amalan Penerang Hati

24 thoughts on “Majlis Konvokesyen Najwa ~ 6 Tahun”

  1. ☆*♥L@dy @yU♥*☆

    dulu zaman kiter majlis x der semeriah skrng khen…anak ai next year baru konvo…then terus masuk darah 1…x der cuti panjang ponggg

  2. wah, aju hebat tul blh handle 3 anak dlm majlis…sy anak sorg pun nak nangis rasanya..huhuh…
    baju najwa cantik la..

  3. alolololo comelnya anak aju.. seronok tgk anak2 dlm majlis mcm ni kan aju.. ina x sabar nk tggu turn Aqil.. 😉

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: