Hadiah buat cikgu Najwa

Najwa ada bgtau besok ada Majlis Perpisahan Guru dan Murid 6 tahun, daku pikir apa hadiah nak bagi cikgu najwa ni ye, teringat ada beli kerongsang sebekas di opis ku, ingat nk hadiahkan pada mak dan mak mertua, belum berkesempatan nk beri lagi..Apa kata ambil 3 ketul berikan pada cikgu kelasnya, mesti diorg pon suke, sebab perempuan dan kerongsang kan bagai isi dengan kuku heheheh..
Cikgu Najwa pesan, cikgu takmo coklat atau gula2, bagi cikgu hadiah lain, mesti ramai yg bagi cikgu tu cekelat, tu pasal diorg pesan awal2 tu…Budak 6 tahun apalah yang dimengertikan kan..hmmm takpela Najwa, jangan risau, ibu ada penyelesaiannya hehehhe…
Besok hari terakhir persekolahan, pasni jalan clear la kan, rasa bangga, sedih bercmpur baur. Gembira sebab Najwa dah selamat menghabiskan sesi tadika, sayu sebab terasa anak2 semakin membesar, tersentuh kerana anak2 semakin bijak berkata2…peneman borak ibu dia, peneman setia menonton cerita2 melayu, peneman ibu utk setiap waktu dan ketikanya…Alhamdulillah
BACA  Handbag Baru + Free Parkson Voucher!!!

22 thoughts on “Hadiah buat cikgu Najwa”

  1. cantiknya kerongsang tu aju…lip lappp lip lippp.
    memang terasa sekejap ja masa berlalu, thn depan ami dah tingkatan 1

  2. Salam,

    Amboi lip lap lip lap la kerongsang ni….cantik sungguh.Memang pun orang perempuan ni pantang sungguh tengok barang2 yang cantik ni..tegoda selalu….

  3. dulu sy dan kwn2 bg bnda yg sama je kat cikgu..mesti pening cikgu…hahaha….

    oo..dah cuti skolah ek…blh la kuar lewat skit..kekeke…

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: