Kalau lemak merudum macam ni kan best! ^_^

Pagi ini tengok akaun Nuffnang..
Hehehhee merudumnya lah 
Unique view my blog ni..
Yelah kita semua kan beraya, 
tu yang merudum sangat2 tu…
Blog kengkawan gini jugak tak?
Tu yang kata, kalaulah lemak daku
merudum mcm ni kan best hehehe…
Petang nnti daku share gmbr
korban semalam ye..
Memang seronok sgt2 sbb anak2
dapat tgk lembu dikorbankan depan mata..
Alhamdulillah moga ada rezki di lain kali

12 thoughts on “Kalau lemak merudum macam ni kan best! ^_^”

  1. ☆*♥L@dy @yU♥*☆

    haaa kalo lemak turun cepat mcm ni ai pong suker la…ai pow dah 3 hari x masuk belog sendiri ngeeee

  2. Ina ni lagi le aju BE pun dah tadok.. Hu3!! Raya korban kami tahun ni pun tak meriah sgt sbb Aqil Naim demam pastu dia kena asthma kene tahan kecemasan jgk 3 jam.. ;(

  3. btul tu aju..kalau lemak susut mcm ni baru la best…sama jer akaun fieda pun gitu..mcm tangga dah jadinya..

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: