Umum Gambar terkini Erra Fazira dan anaknya Engku Aleesya April 1, 2012

Spread the love

Pada 30 Mac yang lepas genaplah 3 tahun umur Engku Aleesya yang comel ni, persis ibunya kan. Putih dan cute plak tu. Sesibuk manapun Erra tetap memastikan sambutan hari lahir anaknya diraikan dengan meriah.

“Alhamdulillah. All done! Lunas impian ku untuk menyambut bezday Aleesya dalam suasana sederhana tapi riang,” demikian kata Erra melalui twitternya.

Gambar dari mummycute.com


Spread the love

Tags :

10 Comments

  • razucute posted on April 1, 2012 at 10:28 am

    This comment has been removed by the author.

    Reply
  • razucute posted on April 1, 2012 at 10:29 am

    This comment has been removed by the author.

    Reply
  • (Lizz) http://www.mummycute.com/ posted on April 1, 2012 at 10:30 am

    aju meh saya tolong buatkan…ingat2 luper tapi nanti saya try….email 0r fb ader tak? senang sikitkan…free jer takyah bayarpun

    Reply
  • Lady Rina posted on April 1, 2012 at 12:47 pm

    dua2 pun cantik..

    Reply
  • anisalya posted on April 1, 2012 at 9:58 pm

    memang comel la anak dia tu. macam husben erra pun ye jgk.

    Reply
  • Izan Ishak posted on April 2, 2012 at 3:45 am

    comel bila aleesya dah besar… cam kejap je dah 3 thn pun dia.

    Reply
  • fiza posted on April 2, 2012 at 4:32 am

    Comelnya anak dara erra nih.

    Reply
  • fieda posted on April 2, 2012 at 5:21 am

    mmg comel dua beranak ni..

    Reply
  • MamaEma posted on April 2, 2012 at 8:48 am

    cantik anaknya

    Reply
  • IntaNBerliaN posted on April 2, 2012 at 5:10 am

    comelkn ank erra ni 🙂

    Reply
  • Leave a Reply

    CommentLuv badge