Char Kue Teow Ipoh Mali!

Dengan happynya nak bagitau kami semua dah sampai di rumah abah di Simpang Pulai, Perak petang semalam. Malam tadi dah pekena char kue teow di Dataran Ipoh, menu yang femes di belah- belah utara ni. Sedap!! Kekekkeke…

Kuahnya tak pedas dan sesuai sangat untuk budak2 yang tak makan pedas ni. Kalau tengok memang banyak gerai kat dataran ni, memang ramai orang makan sini, makin malam makin ramai yang datang.

Duk cari jugak nasi goreng udang tapi tak jumpe, jumpe char kue teow pun dah best sangat! Hmmmm hari ini abah bekerja macam biasa, so kami lepak2 kat rumah jela. Layan kartun!!

BACA  Hasil memborong susu di Giant!!!

10 thoughts on “Char Kue Teow Ipoh Mali!”

  1. ☆*♥L@dy @yU♥*☆

    tgk pic ni tetiba teringat iman char keow teow la plak….pemes kat aloq staq yg tue….sedap dah lama x makan :p

  2. Bila dah dapat apa yg teringin rasa leganya aju ye…
    Anak-anak mesti seronok dapat makan angin.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: