Jalan-jalan malam di KLCC

Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos

Saya memang pernah bawa anak-anak ke KLCC sebelum ini, tapi waktu tu diorang kecil lagi dan masih belum memahami keadaan sekeliling. Sian anak-anak saya nampak sangat mak ayahnya jarang bawak jenjalan.

Apa nak buat ibunya suka layan drama, abahnya sibuk dengan kerja. Jadi satu malam tu saya ajak suami pegi KLCC kejaaapppp je, betul kejjaappppp je, korang bacalah dengan nada merayu kan. Memang tak sampai hati orang lelaki mendengarnya hehehe.

Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos

Saya pegi hari Rabu malam lepas Maghrib, budak-budak cuti sekolah oklah kan, kalau diorang bersekolah memang saya tidak keluar malamlah. Sesampai di sana, bebudak ni macam dilepaskan dari kandang. Berhamburan lari macam kene kurung seminggu dalam rumah. Menjeritlah saya takut diorang tak sempat brek masuk pulak dalam kolam tu karang.

Photobucket Pictures, Images and Photos

Seronok diorg tengok air pancut berlampu tu. Menjerit-jerit, terserlah kejakunan mereka di situ. Suasana malam tu sejukkk, tengoklah sampai berkabus KLCC tu. Rasa nak selimutkan je KLCC yang tinggi melangit tu hehe.

10 thoughts on “Jalan-jalan malam di KLCC”

  1. seronok kalau malam di KLCC nie kan
    lampu banyak ..
    anak2 sure suke 😉
    dinggin je ..

    akak pernah lepak KLCC mlm , masa study dulu .. dah lama dahh huhu

  2. masa anak2 masih kecil, baik bawa mereka berjalan sepuas2nya, bila dah masuk remaja, xmonya dah nak ikut kita, menangis air mata berdarah sekalipun mereka tetap dengan pendirian.

  3. salam. sy pun dah mula bawa anak2 gi melancong sbb mrka dah besar. yg kecik tu umur 5 thn…masa mrka kecik x sesuai bawa jln2 sbb mrka masih blom ingat destinasi yg mrka pergi.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: