Gambar Perarakan Maulidur Rasul Semalam

Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos

Kagum tengok pakcik makcik dan anak2 kecil mampu berjalan kaki sejauh lebih 3 km, moga sambutan dan majlis sebegini akan terus mendapat sokongan dan sentiasa disemarakkan. Ada seorang budak lelaki 6 tahun tu berbadan besar, berpeluh-peluh dan merah mukanya apabila sudah berjalan hampir 1.5km. Namun tidak merungut mahupun menangis. Tetap mahu berjalan, bila saya tanya nak air ke? Dia menggeleng kepala. Eiii bagusnya anak ini. Tersentuh hati

BACA  I-City Shah Alam yang semakin meriah

9 thoughts on “Gambar Perarakan Maulidur Rasul Semalam”

  1. alolololo…comel comelnye semua pun…. jauh tu jalan.. kalau saya dah tak sampai dah singgah kedai makan mana2.. hoho

    1. hehe…mmg mencabar laluan ni nadot…ada deretan kedai makan dan kedai mamak tu macam memanggil jer…tp demi cinta pada Rasululullah…kami buat tak nampak jer..cewahhh..fuh! (ambe yg berarak sekali dlm mjlis yg same dgn ajumohit…hehehe).

  2. turut sama ek? suamimada pergi, tapi kami anak beranak duduk rumah je, sbb yg kecik tu rmai org macam ni last2 disuruhnya dukung. nanti suami yg jadi mangsa sebab saya tak boleh dukung. so suami kata taklarat nak dukung, duduk rumah lah. insha Allah tahun depan kalau tak de ral, kita jumpa ek.. hehehe

  3. oooooooo….ambe dh ingat dah…rasenye ajumphit ade lalu betul2 depan ambe mase baru smpai kat masjid tu..mase tgh beratur…patutlah raee mcm pernah tgk, tp nak tegur tak kenal…hehehe

    mmg bagus betul budak2 ni…patutnya mereka2 yg duduk lepak2 kat taqwa hari tu malu besor!

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: