November 25, 2020

Hytex Warehouse Sales 2013 di Bukit Tinggi, Klang

Alahai jauhnya pulak Hytex Warehouse sale untuk kali ni. Biasanya diorang ni buat sales di Taman Ehsan, Kepong tetapi buat pertama kalinya sudah berpindah lokasi pula di Bukit Tinggi Klang. Emm jauhnya nak pergi. Dan kebiasaannya kalau suami tiada pun saya masih gagah nak ke sana dengan anak-anak tapi kali ini saya tewasss!! Hihihi tewas kerana lokasinya jauh dan kebarangkalian saya nak ke sana begitu tipis sekali.

Saya suka beli baju-baju ini untuk anak-anak pakai di rumah, jenama Pooh, Disney, Tenderly, Looney Tunes dan macam-macam lagi. Tshirt yang dijual di pasaraya dan supermarket ditawarkan dengan harga murah semestinya berbaloi kerana kainnya sejuk dan sangat selesa. Lihat sahaja entry saya tahun 2011 ini, memang berbaloi sangat rembatan waktu itu.

Takpelah, bak kata suami, jimat duit sebab tak perlu merembat kali ini. Tapi pada saya ianya keperluan sebab baju memang hari-hari dipakai. Nak pulak harganya murah kan. Tak mengapalah ye Jah, jangan bergundah gulana, kita bagi peluang orang lain membeli dan blah ye.. Kalau korang ke sini nanti update lah ye, walau tak dapat pegang, tengok entry kengkawan pun jadilah ;). isk isk isk

Photobucket Pictures, Images and Photos

13-16 June 2013
Hytex Warehouse Sale
Brands Offered
Tenderly
Issue
Looney Tunes
Disney
Winnie the Pooh
Time
11am – 7pm
Location (603 6273 2323)
Dewan Serbaguna
Bandar Bukit Tinggi 2
Klang
www.hytex.com.my

ajumohit

Hi sayalah tuan blog!!

View all posts by ajumohit →

6 thoughts on “Hytex Warehouse Sales 2013 di Bukit Tinggi, Klang

  1. Hytex Group is having a warehouse sale at Dewan MBSA Section 13 from 28/06/2013-30/06/2013

    Dewan Serbaguna MPS Taman Ehsan from 6/07/13-7/07/13, 13/07/13-14/07/13, 20/07/13-21/07/13

    Dewan AU2 Taman Sri Keramat from 26/07/13-28/07/13

    Enjoy a great savings with item priced as low as RM3

    Participating brands are Tenderly, Winnie The Pooh, Looney Tunes and Issue for baby, kids and adult – apparels and accessories.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: