Warna Warni di Floria Putrajaya, 2013

 photo DSC_1013_zps73828931.jpg
Nampak macam ada ekor pulak saya tu hehe

Ok hari ini nak ajak korang semua cuci mata tengok bunga-bungaan di Floria Putrajaya 2013 yang lepas. Kami sampai di sini Hari Ahad, jam 9 pagi dan waktu ini sangat nyaman dan tak panas lagi. Memang sengaja datang awal sebab taknak bersesak dengan pengunjung lain. Orang tak ramai sangat jadinya bolehla nak berposing kat tepi-tepi tu, kalau tak nanti mau ambil gambar ada orang lain enterframe sama hehehe.

 photo DSC_1014_zps07cf9a2b.jpg
Memasing bawak beg, lenggang je ibu kamu

Anak-anak cukup seronok, mood memasing masih baik dan bekerjasama untuk posing depan kamera. Cuba kalau panas dan letih, mau kejang urat mulut depa nak senyum. Anak-anak dara pulak memasing ringan tulang nak bawakkan beg, baguslah, ringan sikit beban bahu ibu, boleh lenggang kangkung jenjalan tu. Si Adam pulak memang sejak dapat kaki dulu takmau berdukung dah, bagus-bagus mudah ibu dan abah nak berjalan ;).

 photo DSC_1017_zps1fe6fd16.jpg

 photo DSC_1027_zpsdc320095.jpg
Gambar kandid by si Adam

Gambar kat atas ni pulak di snap oleh si Adam, waktu ni anak-anak dara saya sedang main congkak di Taman DiRaja tu. Hehehhe bergegar kami ketawa dek keletah si Adam. Lepas tu, ada hamba Allah yang baik hati tolong ambilkan kami bertiga, TQ brader yang baik hati ;). Kalau tengok gambar di gazebo ni, ada macam gaya drama Teduhan Kasih tak? Hahahhaha

 photo DSC_1028_zps53a7377d.jpg

 photo DSC_1031_zpsd32f45ae.jpg
Echecehhh…kemain pandai main congkak ye, jangan tengok belakng congkak tu tau 😉

 photo DSC_1044_zps0eb96ad4.jpg

 photo DSC_1055_zps0255886e.jpg

 photo DSC_1057_zps0649b2af.jpg

 photo DSC_1095_zps81bc29e4.jpg

 photo DSC_1098_zpsebaf0b68.jpg

 photo DSC_1106_zps0b01d2d2.jpg

 photo DSC_1109_zps76dfb5da.jpg

 photo DSC_1033_zps0c93504c.jpg

 photo DSC_0004_zps68409528.jpg

 photo DSC_0010_zpse984446f.jpg

 photo DSC_0022_zps8489c701.jpg

 photo DSC_0020_zpsd9e29be1.jpg

Tak tahu kenapa mata saya ni tertarik sangat dengan bunga orkid, tu yang banyak je gambar orkid kat atas ni. Waktu saya pergi tu pulak bunga ros macam tak nampak je batang hidungnya ;).

BACA  Jalan2 ke Strawberi Park @ Genting Highlands

Nampaknya mood untuk menulis panjang-panjang sudah kelaut dua tiga hari ini. Suami kata saya pregnant kot, muhahahha orang lelaki ni pepandai jek kan, pantang nampak perubahan sikit dah kata nak dapat orang baru hehehhe. Kalau betul saya terima Alhamdulillah, tapi tak kot 😉

7 thoughts on “Warna Warni di Floria Putrajaya, 2013”

  1. Cantiknye bunga2 ni…
    Gambar di gazebo tu cantik..macam yang Aju kata..macam Teduhan Kasih.. 🙂

    Samalah hubby lily tu..kalau tgk lily macam malas2 sikit mulalah buat andaian tu..hehe…Lily ni lagilah..makin malas nak mengupdate blog..padahal banyak jer citer tu..

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: