Selamat Hari Lahir anakku Najwa

20131014-065536.jpg

Allah selamatkan kamu

Allah selamatkan Nuralia Najwa

Allah selamatkan kamoooooo!!!!

Alhamdulillah kamu dah berusia lapan (8) tahun sayangku Najwa!!! Masih terngiang-ngiang saat mendengar suaramu tatkala keluar dari perut ibu. Wahhh ayat buku novel sanggaatttt!!!! Ibu dan semua orang doakan semoga Najwa dipanjangkan usia, murah rezeki dan jadi anak solehah berjaya dunia dan akhirat amin….

Sempat kami menyambut dan potong kek di kampung, yakni di rumah ibu mertuaku. Mak saya sekarang ni berada di rumah adik yang mana sedang berpantang. Alah si ibu Insyirah yang comel macam makcik dia tu kekekeke. So semalam saya dah jumpa mak kat Ampang, jadi kira dah melepas rindu kat mak. Tenang sikit hati balik beraya umah mak mertuaku hohohoho!!!

Tengok kek itu, terbayang dietku yang kengkonon berpantang dari makan kek dan nasi. Eiiii susahnya nak diet, korang pikir senang nak biarkan rendang ayam dan daging menari-nari depan mata minta disantap dengan ketupat pulut??? Korang ingat senang??? Wahhhhh tensi akak, tensiii!!!!

20131014-065629.jpg

BACA  WW ~ Mengantuk Tahap Gaban

12 thoughts on “Selamat Hari Lahir anakku Najwa”

  1. selamat hari lahir buat Najwa , semoga membesar dengan sihat dan kuat…;)

    selamat menyambut hari raya Aidiladha juga yer…:)

  2. Selamat hari lahir Najwa, moga membesar menjadi anak kebanggaan keluarga ye 🙂

    p/s: Myra smnjk amik Shaklee, tak kisah dah klau nk mkn rendang ke ketupat ke, daging korban ke 🙂

  3. Hepi birthday Najwa …moga jd anak solehah dunia akhirat. Selamat hari raya korban juga untuk maknye…akak pantang juga nasi, rendang semua tu… pantang tengokkkk ehehe

  4. salam..
    waduhhhhhhhhhhhhhh..
    ada amber piuk tadi tapit
    tak done kolik degar suara sb bk buka blog tadi cuma degar suara anak2 jer heee,,tgok dah habis..

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: