WW ~ Aktiviti di Pagi Raya Aidiladha

20131016-080600.jpg
Tengok je dah tau pokok apa kan?
20131016-080622.jpg
Cuba teka sapa di atas tu?
20131016-080646.jpg
Manggis ini memang setiap hari berbuah dan tidak bermusim
20131016-080702.jpg
Aktiviti kami di rumah mak saya
20131016-080731.jpg
Untuk tatapan wan yang jaga maksu berpantang di KL

P/S : Selamat kembali bekerja kepada korang yang bekerja hari ini, kepada yang masih coti, owhhh heaven nya

 

BACA  Doa dan terus berdoa, ameen

8 thoughts on “WW ~ Aktiviti di Pagi Raya Aidiladha”

  1. oh sedapnya buah manggis , terasa lama sangat dah tak makan , dulu kat rumah nenek sebelah ayah selalu jugak makan buah manggis…

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: