Selamat Hari Lahir Suamiku 11.11.13

Selamat hari lahir

Selamat hari lahir

Selamat hari lahir abah

Semoga Allah merahmatimu

20131111-061549.jpg
The Bakers Cottage Sri Gombak
20131111-061601.jpg
Pilihan kek yang hado
20131111-061614.jpg
Tengok tu punya suka melompat2 dalam kedai ni

My dear sweet heart. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Setiap hari umur kita semakin meningkat, semakin dekat kita denganNya. Semoga abang sentiasa diberi kesihatan yang baik, dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan berjaya dunia akhirat. Setiap hari abang menggembirakan semua orang, dan semoga kami diberi kesempatan untuk membalas semua kebaikan dan jasa abang.

20131111-061636.jpg
Happy 35th Birthday Bang

Setiap ujian pahit manis kita lalui bersama. Dan Aju berdoa kita akan tetap sentiasa bersama mendidik diri kita dan anak-anak ke arah yang lebih baik Insha Allah. Katanya nak sehidup dan semati walau apa jua rintangan melanda, ye bang? Insha Allah semoga hati kita sentiasa dekat denganNya dan sentiasa saling menyayangi kan ;).

20131111-061649.jpg
Kene kekah dah kek tu hehe

Abang, terima kasih untuk segalanya. Ketahuilah olehmu yang kami semua SAYANGKAN ABANG!!! Take care ye!!! VRROOMMMMMM!!!!!!!!

20131111-061743.jpg
Semalam depa ni merempit kat Sepang Circuit (Track Day)
BACA  Hari lahir ke 35, terima kasih atas ingatan

8 thoughts on “Selamat Hari Lahir Suamiku 11.11.13”

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: