WW | 2 tahun lebih usianya

20140304-082139.jpg
4/10/2011 ~ Masa ni bela ikan laga
20140304-081935.jpg
Kini, 2 tahun lebih berlalu, ia segar lagi
20140304-081940.jpg
Tukang kebun yang bertanggungjawab hehe

Kisah ikan laga, boleh baca di entry ini. Ikan tu menemui ajal beberapa minggu kemudian.

BACA  WW ~ Tahniah Najwa!!!!!

11 thoughts on “WW | 2 tahun lebih usianya”

  1. Assalamualaikum kak aju.. teringat ritu ada bela ikan. alaa anak ikan kecik cinonet je. tapi bila hari-hari beri makan, basuh bekas dia.. sedih bila balik kerja tengok dah mati 3 ekor.. skrg bekas dia kosong je terbiar… entah bila nak bela ikan lagi Y______Y

  2. ikan puyu goreng pun sodap…cuba campak pokok tu kat kebun in shaa allah setahun kemudian boleh jadi hutan…saya dah terkena.

  3. Assalam Aju Mohit…
    ikan laga memang x panjang riwayat hidupnya…sangat sensitif..tp kan dulu2 masa SA kecik2..paksu SA bela ikan laga dalam botol oren..ala yang botol oren bodoh tu…letak kat luasr rumah dan bila kena sinaran matahari..sangat cantik warnanya….

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: