Saya nak menang RM100,000 dari Yeo’s

Yeos-RM100K

Siapa tak seronok kalau dapat duit tunai RM100,000 kan? Peluang yang ada jika tidak digunakan, akan berlalu begitu sahaja jika korang tidak menggunakannya sebaik mungkin. Bukan susah tau, caranya senang sangat. Kalau tengok di page Facebook Yeo’s, setiap hari akan ada nama mereka yang bertuah telah memenangi duit tunai Yeo’s, korang bila lagi kan?

Tapi korang dah hantar ke belum penyertaan korang ni? Mudah sahaja caranya, semudah ABC 123 yang anak-anak kita duk menghafal hari-hari tu. Ok sementara masih ada masa beberapa hari sahaja ni, meh saya tunjukkan cara-cara nak sertai contest ini, dan saya juga tidak ketinggalan untuk mencuba nasib lagi, mana tahu dari menang RM100 tempohari, boleh digandakan menjadi RM100,000, siapa tahu kan? Rezeki tuu..Semua maklumat terperinci berkenaan contest ini, korang boleh rujuk di http://www.yeos.com.my/contest/index.php dan saksikan video di bawah bagaimana untuk sertai peraduan Yeo’s ini ye.

Duit RM100,000, huiishhhh macam-macam boleh buat dengan duit sebanyak itu, pelaburan, simpanan masa hadapan dan macam-macam lagi kan. Mana tahu boleh juga bersedekah untuk sama-sama berkongsi kegembiraan dan kemenangan bersama mereka yang kurang bernasib baik ye dak. Bertambah lagi rezeki kita Insha Allah.

Korang kene cepat bertindak tau sebab contest ini akan berakhir pada 31 Mei 2014 jam 6:30 petang. Sementara masih ada masa ni, bolehlah ke kedai runcit berdekatan untuk membeli produk Yeo’s dan sertainya. Di bawah ini adalah contoh gambar yang korang boleh sertakan jika menyertai contest ini. Biar ada bukti yang korang dah minum produk ni dengan memasukkan penyedut minuman ke dalam kotak minuman. Dan pastikan kod nombor tersebut jelas dan nyata untuk tatapan pihak penganjur ye, mudah kan???.

BACA  Susu Dutch Lady 123/456 RM18.99 | Jom serbu Giant

20140525-092307-33787041.jpg

 Jangan lupa folow:

FB Yeos: https://www.facebook.com/YeosMalaysia

Instagram : @YeosMalaysia

Wechat ID : @YeosMalaysia

Website Yeos : http://www.yeos.com.my/

 

1 thought on “Saya nak menang RM100,000 dari Yeo’s”

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: