Komisen Affiliate Rahsia Coklat Buatan Tangan

ebook 2
Alhamdulillah

 

Lamanya tak dapat komisen dari affiliate, mana taknya tak rajin dah nak promosi, memang tak masyuk kan hehe. Bila dapat emel macam ni terus seronok berganda, mana taknya dapat duit kan, siapa yang tak seronok cuba habaq mai. Kali ni dapat komisen dari Affiliate Rahsia Coklat Buatan Tangan. Ehem banyak juga tu, bolehla topup nak bayar bil wifi kekeke. So semangat berblog telah kembali, hoyey!!! Wahhh kemain bongkak ye dah boleh update blog hari-hari ngeeee.

 

 

Eh, korang tak berminat ke nak buat duit macam ni? Bagi yang ada blog tu sudah ke berdaftar dengan Advertorial.My? Rugi tau kalau ada bakat menulis tapi tidak digunakan sebaiknya. Kata orang bakat tu jangan dipendam-pendam, jadi serlahkan keterampilan jari jemarimu itu, hehehe. Jom daftar mana tahu ada rezeki korang untuk buit duit dengan Advertorial.My. benda ni bukan sehari dua daftar dah dapat duit, tapi perlukan masa dan kegigihan kita dalam memastikan pihak advertisor inginkan khidmat kita ni. Jadi jomlah beramai-ramai pakat gi daftar ok.

 

Hari ni hujung minggu korang ke mana?

Saya? Lepak kat rumah aje dengan anak-anak, suami kojo.

Hmmm….

 

 

Lama dah tak selfie…

Jadi?????

 v

v

v

v

v

v

 

IMG_0835.JPG
Abaikan mata dan muka pucatku itu hahaha

 

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!!!!!

BACA  Diskaun 25% semua HIJAB @ ButikaAlianajiha

10 thoughts on “Komisen Affiliate Rahsia Coklat Buatan Tangan”

Leave a Comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: