Blogging Jom kurus dengan Nikko Slim Juice December 17, 2014

CONTEST

IMG_2886.JPG
Nikko Slim Juice

Sekarang memang ramai syarikat yang menjual produk untuk kurus kan. Tapi apa yang penting? Sila pastikan produk tersebut benar-benar selamat untuk diguna dan mendapat kelulusan dari pihak KKM. Tak salah untuk mencuba, tapi paling penting pastikan ianya benar-benar selamat dan yakin untuk dimakan ya.

Owh ya pernah dengar tentang produk Nikko Slim Juice? Nikko Beauty, & Wellness, syarikat yang mengedarkan produk Nikko Placenta White kini mengeluarkan produk kurus mesra pengguna iaitu Nikko Slimm Juice. Nikko Slimm Juice ini telah mendapat kelulusan dari pihak  KKM dan dijamin Halal. Rata-rata pengguna memberikan respon atau testimoni yang baik setelah menggunakan produk tersebut.


TESTIMONI PENGGUNA


 

IMG_2863.JPG
Nikko Slimm Juice ~ RM60 sebotol

Sebelum kita bercerita lebih lanjut, mari baca tentang testimoni pengguna ini ya.

Kuat Makan, Malas Bersenam. TAPI NAK KURUS !
► Farah berjaya buktikan yang farah boleh !


Genap 5 tahun Farah ditugaskan di bahagian pentadbiran, yang mana sebelum ni setiausaha. Ibu kepada 3 orang anak ini baru je berusia 38 tahun.

Skop kerja dan tugas Farah tidak seberat dan sesibuk seperti dulu. Sekarang Farah hanya duduk dan menghadap komputer pejabat untuk selesaikan tugasnya.

Tugas kerja menyebabkan Farah lebih banyak duduk dan jarang berjalan. Hujung minggu pula hanya sempat mengemaskan rumah dan melayani suami tersayang sepenuhnya. Memang tak bersenam

Kesannya? Kondisi badan Farah semakin hari semakin gemuk dan berat meningkat 2 kali ganda berat beliau dulu iaitu sekarang 104kg.

Perkara ni merungsingkan dan membuat Farah susah hati sebab dia rasa suaminya dah kurang sayang dan cinta kat dia. Farah rasa suaminya kurang mesra berbanding saat mula alam perkahwinan.

Farah tahu dia perlu buat sesuatu. Tiba waktu Farah membuat tindakan agresif. Dia mencuba berbagai jenis diet, supplemen, rawatan dan ubat klinikal namun kesannya hampa.

Ditakdirkan Allah suatu hari sedang scroll wall FB nya dia ternampak post produk Nikko Slimm Juice HQ. Dia bertekad untuk kali terakhir usaha untuk kurus dengan mencuba supplemen ni.

Alhamdulillah. Berat Farah turun 9.5kg dalam masa 1 bulan dengan mengikut cara minum, diet dan senaman yang disyorkan oleh pihak Nikko HQ yang disertakan dalam parcel. Walaupun tak banyak tapi Farah bersyukur sekurangnya usaha berbaloi dan berat turun berbanding produk sebelum ni.

Kini Farah masih meneruskan pengambilan Nikko Slimm Juice untuk mencapai target berat badan khas untuk suaminya yang tersayang itu. Yang pasti Farah lebih bahagia dengan suami tercinta sekarang.

IMG_2861-0.JPG
Hilang 1.5kg
IMG_2862-0.JPG
Terkejut makk

Hmm macamana teruja tak nak mencubanya? Harga untuk 1 botol cuma RM60 sahaja. Cara untuk minum mudah sangat!! Tidak perlu bancuh, dan boleh terus minum sahaja. Satu hari minum 2 kali ok. Satu botol mengandungi 250ml, dan boleh bertahan untuk 2 sehingga 3 minggu. Tapi pastikan juga anda disiplin dalam menjaga pemakanan dan beriadah untuk memastikan penurunan berat badan adalah berkesan dan mencapai sasarannya. Janganlah pula minum produk ni, tapi korang bedal segala benda makanan ya, sila disiplin ya. Antara kelebihan yang ada dalam produk ini ialah;-

1. Ia dapat membakar lemak 200% lebih efektif

2. Turun 2-4kg dengan hanya 1 botol

3. Membuang toksin dalam cadan (detox)

4. Mengawal selera makan

5. Menambah tenaga

6. Tak perlu bancuh

7. Perisa berries

8. Baiki sistem pencernaan

9. HALAL dan selamat

Dalam pada itu, pihak syarikat ada melancarkan pertandingan Kurus Dan Menang. Setiap pengguna Nikko Slimm Juice layak menyertai pertandingan ini. Pemenang akan memenangi RM1000 jika berjaya turun berat badan sebanyak 10 Kg dalam masa sebulan. Antara syarat pertandingan :

1. Wajib ada bukti sahih sebelum dan selepas amalkan Nikko Slimm Juice
Ada gambar ‘before – after ‘

2. Untuk menyertai pertandingan dan maklumat lanjut, boleh hubungi pihak Nikko melalui saluran berikut :

Website : http://nikkobeauty.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/nikko.slim.juice.hq
Email : staffnikko@gmail.com
Hp : 019 3444513

Contest Mudah Nikko Slim Juice ini dianjurkan oleh Farid Laham Network dan ditaja oleh Nikko Beauty serta duniafarisya.com.

Tags : , , , , ,

8 Comments

  • adarain posted on December 17, 2014 at 12:33 pm

    Semoga berjaya dengan contest ni. 😀

    Reply
  • Fiza Rahman posted on December 17, 2014 at 2:13 pm

    Macam2 produk skang ni. Terpuang pada pengguna untuk memilih. Good luck aju ☺

    Reply
  • Hafizul posted on December 17, 2014 at 2:45 pm

    Ohhh ada contest pulak…selamat join contest Dan semoga berjaya…

    Reply
  • Dja@Sishaza posted on December 17, 2014 at 3:12 pm

    Baru kali pertama dengar tentang produk ni. Seperti biasa, didoakan moga Aju berjaya ye …

    Reply
  • Myra Jay posted on December 18, 2014 at 9:01 am

    Macam menarik je produk ni..

    Apapun good luck kak Ju 😀

    Reply
  • suri posted on December 18, 2014 at 12:15 pm

    uh takut pula tak mahu cuba heee..sertai semoga berjaya sis 😉

    Reply
  • Farid Laham posted on December 20, 2014 at 11:15 am

    Semoga berjaya 😀

    Reply
  • ema posted on December 23, 2014 at 8:42 am

    wah, tahniah aju….dan selamat berjaya untuk kali kedua ni.

    Reply
  • Leave a Reply