Blogging Biobax legakan sakit sendi dan lenguh badan November 10, 2016

Spread the love

Sejak mengandung ni memang kerap rasa lenguh sana sini. Paling terasa sengal adalah di bahagian pinggang nak pula usia kandungan semakin meningkat kiraannya. Kekadang mengadu dengan suami letih benar rasanya mengandung kali ni, yelah usia pun bukannya muda belia lagi kan. Lagi satu tidur pun sekarang ni lebih selesa mengiring, dan sebab tu juga boleh buatkan pinggang rasa tak selesa.

Biasanya bahagian yang sakit tu di pinggang, lutut dan kaki. Kat pejabat ni pulak tiada lif, jadi nak ke surau tingkat atas tu secara manual lah ya. Banyak pahalanya tu dan kata orang kalau banyak berjalan tu lagi senang nak bersalin kan, Insha Allah. Dan kalau dah namanya kerja pejabat lebih banyak duduk je kan, sengal juga. Weii komplen je kejenya ya haha.

Bila lenguh-lenguh tu datang, suami saya biasa guna minyak panas untuk legakan sengal-sengal tu. Tapi guna minyak ni biasanya akan buat tak selesa sebab berlengas dan berminyak kan. Lepas tu mulalah lantai pun rasa berminyak sana sini, huhuu dah kene mop pulak dah. Lagi rasa bertambah sengal rasanya ;).

Hai biobax

Tapi sejak diperkenalkan dengan produk Biobax ni, nampaknya kerja suami semakin mudah. Aah memang mudah nak digunakan, hanya spray di bahagian yang berkenaan dan korang akan rasakan perbezaannya dalam beberapa minit sahaja. Dan kenapa saya sukakan Biobax ini?

Produk yang mudah digunakan

KELEBIHAN BIOBAX – COOL THERAPY

  • Tidak Panas – Ada kesan sejuk yang sangat selesa selepas dipakai.
  • Tidak Bau Ubat – Bau segar yang menenangkan fikiran.
  • Molekul Sangat Halus – Senang meresap ke dalam kulit.
  • Tidak melekit – Selesa untuk dipakai.
  • Senang digunakan – Hanya spray saja di bahagian sakit.
  • Ada kelulusan KKM – Dijamin selamat untuk digunakan.
  • Kesan Segera – Kesan akan dirasai sepantas 60 saat saja.
  • Senang untuk digunakan dan dibawa ke mana sahaja.
Kesan semburan dalam masa 60 Saat

BAHAN YANG DIGUNAKAN DI DALAM BIOBAX

  • MINYAK KAYU PUTIH Bertindak sebagai Anti Rhuematiod untuk tujuan mengurut, sakit² pinggang dan sengal² badan. Juga melegakan kawasan badan yang lenguh dan memberi kesegaran pada badan untuk lebih cergas. Minyak Kayu Putih ini sebenarnya membantu melancarkan lagi perjalanan darah.
  • HABBATUS SAUDA Mengandungi thymoquinone yang berupaya melancarkan pernafasan / mengelakkan asma / melancarkan perjalanan darah. Habbatus sauda’ mengandungi timokuinon, imunomodulator bertindak sebagai Ubat analgesik. Meringankan infeksi pada sendi juga sebagai anti radang dan rheumatism.
  • MINYAK ZAITUN Ia mempunyai kandungan asid lemak yang tinggi, omega-3, omega-6 dan pelbagai lagi. Semua asid lemak ini penting untuk peredaran impuls dalam otak, merendahkan paras kolesterol dalam darah dengan mengurangkan pengoksidaan lemak sekaligus mencegah masalah jantung.
  • ZA’FARAN Kaya dengan vitamin B2 dan Riboflavin. Mampu menghindarkan batuk dan radang paru-paru. Mengurangkan masalah tidak boleh tidur malam, memberi kesan relaxs / aromatheraphy dan membantu mengeluarkan angin yang terkumpul dalam sistem pencernaan perut.

TESTIMONI BIOBAX

Testimoni 1
Testimoni 2
Testimoni 3
Testimoni 4

Dan dari pengalaman saya sendiri selepas menggunakan Biobax ini, saya spray di bahagian pergelangan kaki yang sakit dan sengal. Hanya dengan 2 kali spray, saya lihat ianya meresap ke kulit dan beberapa saat ia terasa seperti berangin dan kesakitan terasa sedikit lega. Kemudian selang beberapa jam, saya spray sekali lagi di tempat yang sama dan Alhamdulillah terasa lega dan semakin hilang sakit di pergelangan kaki ini. Dan yang best ianya sedikit pun tidak melekit dan berminyak, malahan tak berbau untuk jangka masa yang panjang.

Bukan apa, bila kesakitan mula lega, mudah untuk saya melakukan aktiviti harian dan tidak menyakitkan. Almaklumlah berat badan semakin bertambah dan terasa beban di kaki. Alhamdulillah mujur ada Biobax :). Bagi anda yang berminat untuk memiliki Biobax ini, bolehla terus hubungi info di bawah.

Dapatkan Biobax Cool Theraphy sekarang ! Whatsapp “Biobax” ke 019-3671980

Laman Facebook
Biobax HQ

Laman Web
http://biobax.my/


Spread the love

Tags : , , , , ,

2 Comments

  • sheila salim posted on November 10, 2016 at 11:43 am

    Assalamualaikum kak aju..wahh mcm best ni. Selalu nampak irine update benda ni masa mengandung ritu. Hehe kita ni belum masuk 30an dah letih2 lenguh2. Hahahaha
    sheila salim recently posted..Potty Training Adam HusniMy Profile

    Reply
  • Jimmy Ahyari posted on February 18, 2019 at 2:37 pm

    Assalamualaikum,
    Terimakasih telah berbagi informasi penting ni.

    Salam dari negeri seberang 🙂
    Jimmy Ahyari recently posted..Stimuno untuk BalitaMy Profile

    Reply
  • Leave a Reply

    CommentLuv badge