Pakej Fotografi Perkahwinan Orange Photography Berbaloi!

Pakej Fotografi Perkahwinan Orange Photography Berbaloi dan Berkualiti | Profesional, berkualiti, berbaloi, servis tip top, puashati, peramah, punctual dan kreatif.

Yup itulah antara kriteria photographer yang semua bakal raja sehari mahukan untuk merealisaikan impian mereka. Malahan itulah juga maklumbalas dari pasangan raja sehari yang telah mendapatkan perkhidmatan pakej fotografi perkahwinan Orange Photography yang berbaloi dan berkualiti.

Bak kata orang, kahwin ini sekali seumur hidup, dan kalau boleh kita memang mengimpikan pakej fotografi perkahwinan yang terbaik dan termampu untuk dimiliki untuk mengabadikan saat-saat indah penyatuan dua hati.

Harga pakej fotografi perkahwinan

Harga Pakej untuk 2 Event Photo iaitu RM2,000.00
  • 2 Event Coverage (Nikah & Sanding)
  • Custom Album 10X12
  • Exclusive Frame 16 X 24
  • FREE Outdoor
  • FREE Edited Photo
  • FREE Box & Bag

Ini adalah antara harga pakej fotografi perkahwinan yang ditawarkan oleh pihak Orange Potography. Tawaran pakej ini berbeza mengikut event dan booking fee adalah serendah RM200 sahaja.

Untuk mengetahui harga pakej lain yang disediakan, boleh like dan ikuti facebook Orange Photography untuk promosi terkini bagi memenuhi citarasa anda.

pakej Orange Photography
Seri raja sehari terserlah dengan kreativiti Orange Photography
Sekali tengok macam kat oversea kan
Cantiknya gambar ni, kenangan sepanjang hayat

Abadikan kenangan terindah

Semua bakal mempelai memang mengimpikan majlis perkahwinan menjadi sejarah dan kenangan paling manis seumur hidup. Kalau dulu sesi bergambar hanya dibuat di rumah, tapi sekarang bakal raja sehari memilih untuk mengabadikannya di lokasi yang cantik dan lain dari yang lain.

Dan jika pihak fotographer pandai memilih angle yang cantik, gambar nampak macam kat oversea pulak kan haha. Jadi apa yang korang bayar, itulah sepatutnya yang dapat kan.

harga terkini pakej fotografi perkahwinan
Pakej fotografi
pakej fotografi majlis harijadi
Pakej untuk birthday event
pakej harga terkini fotografi perkahwinan
Pakej Video perkahwinan
Pakej indoor dan drone servis

Sekarang ini kita boleh lihat ramai penyedia perkhidmatan fotografi perkahwinan, tapi mana satu yang boleh realisasikan impian sepertimana yang kita nakkan? Jadi untuk tahu pakej mana yang berbaloi dan berkualiti, anda boleh tengok satu persatu perkhidmatan yang Orange Photography telah berikan kepada bakal pengantin atau pelanggan mereka yang rata-rata berpuashati dengan hasil kerja Orange Photography.

BACA  Exabytes 100 Blogger Ads Program, berminat?
pakej gambar kahwin
Pakej Fotografi Perkahwinan dari Orange Photography
Cantiknya foto depa ni
Bersahaja dan kreatif

Pakej promosi menarik

Pakej yang ditawarkan amat berpatutan dengan kualiti dan servis yang dihasilkan. Harga pakej fotografi dan videografi bermula dari RM499 sehingga RM2,799 bergantung kepada jenis pakej yang anda mahukan mengikut jumlah bajet yang anda ada.

Saya juga nak kongsikan tips bagi anda yang mahu menempah pakej fotografi perkahwinan ini, antaranya ialah:-

  1. Memperkenalkan diri anda dan pasangan (of course la kan hihi).
  2. Maklumkan tarikh hari bersejarah majlis anda dan juga lokasinya.
  3. Beritahu berapa bajet yang anda ada dan apa pakej yang anda inginkan. Dari situ pihak Orange Photographer akan membuat kiraan dan pakej yang bersesuaian.

Pejabat Operasi Orange Photography

Cantik kan hasil sentuhan Orange Potography? Perkhidmatan mereka bukan sekadar terhad untuk pakej fotografi perkahwinan sahaja tetapi juga mereka menyediakan servis fotografi dan videografi indoor dan outdoor untuk majlis harijadi, konvokesyen, iklan komersial dan sebagainya.

Mereka berpengalaman sejak tahun 2008 lagi dan mempunyai studio sendiri dengan tenaga kerja yang peramah dan berpengalaman. Caj untuk sewa studio dan fotografi hanya dari RM150 satu jam.

Ini adalah pejabat operasi dan juga merangkap studio ini terletak di Kompleks Amaniah, Batu Caves, Selangor dan terletak berhampiran JPN Batu Caves dan tempat meletak kereta juga banyak tersedia untuk para pelanggan.

studio fotografi di batu caves
Pejabat operasi Orange Photography di Batu Caves
pakej fotografi perkahwinan
Pejabat dan juga studio fotografi

Testimoni pelanggan Orange Photography

Kesemua pelanggan yang telah mendapatkan perkhidmatan pakej fotografi perkahwinan dari Orange Photography berpuas hati dengan servis, kualiti, kerjasama dan hasil kerja mereka. Kalau hasil kerja mantap, pelanggan tidak akan teragak-agak untuk memberikan maklumbalas positif dan mewar-warkannya secara sukarela. Orang kata, benda baik memang patut dikongsi bersama kan.

pelanggan orange photography
Puashati sungguh pelanggan ni
pelanggan
Lagi testimoni pelanggan Orange Photography

Jom hubungi Orange Photography

Bagi yang merancang nak mendirikan rumahtangga tak lama lagi,dah kene plan untuk pakej ini, kebiasaannya kene plan awal untuk elakkan jadual penuh. Untuk anda yang berminat untuk mendapatkan perkhidmatan atau nak tahu lebih lanjut berkenaan pakej fotografi perkahwinan atau lain-lain majlis yang berkaitan bolehlah hubungi Orange Photography terus seperti maklumat di bawah.

Pakej Fotografi Perkahwinan

12 thoughts on “Pakej Fotografi Perkahwinan Orange Photography Berbaloi!”

  1. Terima kasih sebab sudi support contest SEO yang saya anjurkan pada kali ini…
    In Shaa Allah ada rezeki akan ada lagi satu contest SEO dalam masa terdekat ni…

  2. Assalamualaikum. Selamat pagi Sabtu. Ibu singgah blog walking. Semoga cuti huung minggu ini membawa keberkatan dalam diri sis ajumohit.

    Tangkap gambar perkahwinan, elok ambil yang boleh percaya. Sekarang ni ramai tak jujur.

  3. Khirol Hazwan Affendi

    Antara servis fotografi yang menawarkan pakej yang menarik dan hasil foto yang best. Oh, ya semoga berjaya dengan kontest 🙂

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: