Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk kuruskan badan

Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk kurus

Alhamdulillah Lembah Klang sudah pun masuk fasa 4. Makanya dah boleh ke sekolah dan bekerja seperti biasa. Tapi yang merisaukan berat badan makin bertambah. Rasa macam tak yakin nak berhadapan dengan orang ramai. Yelah penampilan dah berbeza berbanding masa kurus dulu kan.

Puncanya tak lain tak bukan, sebab rajin memasak waktu PKP dan PKPP. Yelah anak-anak pun suka makan masakan ibu dia. Dan bila kita dah masak mestilah nak makan kan.

Hmmm berselera pula tu. Makin lama, berat badan pun makin bertambah. Dan memang sangat struggle nak turunkan berat badan. Senang kata susahnya nak kurus.

Terasa juga banyak seluar dan baju yang agak sendat. Takkan nak kena beli baju baru kan? Aduh memang serabut memikirkannya.

Minum Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk kurus

Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk kurus

Sebenarnya saya terlihat produk ni di Instagram. Yang buatkan saya berminat nak minum kopi ni sebab banyak betul kelebihannya untuk bantu saya kurus dengan sihat. Produk ni sesuai sangat untuk anda yang mempunyai masalah:-

  • Berlebihan lemak di bahagian leher, lenggan tangan, perut dan peha kaki.
  • Berat badan bertambah setiap bulan.
  • Selera Makan yang Kuat.
  • Badan Cepat letih & lesu.
  • Tidak mengamalkan cara pemakanan sihat.
  • Kuat berdengkur.
  • Kurang Bersenam atau tidak Bersenam.

Satu paket kopi ini hanya mengandungi 29 kalori. Kebaikannya sangat bagus untuk badan. Kalau ikutkan ia boleh bantu kita dalam memberikan tenaga, kawal selera makan dan tingkatkan metabolisme badan. Ianya boleh membantu kita untuk :-

  1. Mengurangkan jumlah lemak yang disimpan oleh tubuh terutamanya di bahagian perut, peha kaki, lenggan tangan dan leher
  2. Membantu mengekalkan dan meningkatkan kecergasan & tenaga badan sepanjang hari serta meningkatkan focus mental.
  3. Mengawal selera makan bermakna pemakanan kalori yang rendah.
  4. Peningkatan metabolisme dapat bantu membakar kalori dengan lebih cepat walaupun pada waktu rehat.
BACA  Selamat hari lahir Adam

Bahan utama formulasi terbaru dari Korea

Kitsui Coffee Xslim Shapez

Kalau korang nak tahu, produk Kitsui Coffee Xslim Shapez ni adalah formulasi terbaru dari Korea. Ianya adalah minuman kesihatan yang berfungsi untuk  melangsingkan badan yang menggunakan Bahan halal semulajadi. Dan yang pasti anda akan lebih mudah mencapai bentuk badan yang ideal dan sihat.

Antara bahan utama dalam kopi ini ialah:-

#1. Korean Ginseng

Digunakan untuk menguatkan sistem imun dan melawan keletihan badan, terutama pada orang yanq mengalami sindrom kekurangan tenaga. Membantu meningkatkan focus mental anda.

#2. Green Coffee Bean

Ekstrak serat dari biji kopi hijau adalah sangat tinggi dengan antioksidan, membantu meningkatkan tenaga seluruh badan dan menyokong kesihatan otak. Ekstrak biji kopi hijau dapat membantu menjaga berat badan yang sihat bersamaan dengan diet dan senaman yang betul. Serbuk ekstrak biji kopi hijau kami diperbuat dari biji kopi mentah yang ditanam secara semulajadi dan kemudian mengunakan suhu yang rendah diekstrak tanpa alkohol.

#3. L-Carnitine

Dengan tahap L-carnitine yang lebih tinggi ia akan mengurangkan lemak dan meningkat metabolisme. Badan kita menjadi lebih cekap dalam membakar lemak. Ini bukan sahaja mengurangkan jumlah lemak yang disimpan oleh tubuh, tetapi juga membantu mengurangkan lemak pert, jenis yang mengelilingi organ penting kita.

Ia berpotensi menyebabkan penyakit hati berlemak dan keadaan kesihatan yang serius L-Carnitine memberikan peningkatan metabolism. Metabolisme yang lebih berkesan membantu program penurunan berat badan anda kerana anda akan meningkatkan jumlah kalori yang dapat anda bakar walaupun pada waktu rehat.

#4. Hoodia

Ini adalah Ekstrak tumbuhan semulajadi yang dapat membantu mengurangkan selera makan. Dengan pengambilan makanan yang kurang bermakna pemakanan kalori adalah rendah seterusnya dapat membantu menurunkan berat badan.

BACA  Sayur pecal menu pelengkap hidangan kami

Kitsui diperbuat daripada 100% bahan halal semulajadi

Memang saya akan pastikan apa pun produk yang kita ambil mestilah tiada bahan larangan. Dan Alhamdulillah terbukti Kitsui tiada kandungan yang terlarang atau sibutramine selepas ujian makmal dilakukan. Kalau nak tahu Sibutramine adalah bahan larangan dari pihak Kementerian Kesihatan dalam ubat kurus. Boleh baca lebih lanjut di pautan ini.

Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk kuruskan badan

Berdasarkan data daripada kajian Sibutaramine on Cardiovascular Outcome Study, penggunaan sibutramine didapati mempertingkatkan risiko kardiovaskular seperti serangan jantung dan strok terhadap pesakit obes yang mengambil ubat berkenaan. Kementerian Kesihatan (KKM) sudah memutuskan untuk menggantung pendaftaran ubat sibutramine.

Jadi penting ya untuk semak kandungan produk yang kita ambil. Sebab apapun ia akan memberi kesan kepada badan kita juga.

Cara bancuh Kitsui Coffee Xslim Shapez

Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk kurus

Mudah sangat nak bancuh dan minum Kitsui Coffee Xslim Shapez ni. Caranya hanya campurkan 1 paket ke dalam 150ml air sejuk/ suam. Kemudian goncang sehingga larut sebelum minum. Minum 1 Paket sehari selepas sarapan.

Tapi sebenarnya kopi ni lebih sedap di campurkan dengan air sejuk. Boleh je guna air suam atau sejuk, ikut selera anda. Kemudian pastikan minum air yang banyak sepanjang hari untuk kesan terbaik.

Bagi saya penggemar kopi ni, memang saya sukakan rasanya. Mudah untuk diminum dan dibawa ke mana sahaja. letak je dalam handbag. Even kalau nak bancuh kat kedai masa sarapan pun boleh. Terbaik dan mudah kan.

Testimoni yang berjaya turunkan berat badan

Orang kata kalau nak berjaya mesti kuat semangat dan konsisten kan. Inilah hasil yang anda boleh lihat bagi yang telah mencuba sendiri produk Kitsui Coffee Xslim Shapez. Memang terbukti berkesan untuk yang inginkan badan yang slim dan sihat.

BACA  Saiz kasut anak dah sama dengan ibunya

Konsisten tu penting dan yang pasti pemakanan juga mesti dijaga. Pastikan cukup minum air masak 2 liter sehari. Insha allah kalau ada semangat dan keinginan untuk kurus memang korang akan berjaya turunkan berat badan. Dan bayangkan bila dah kurus, mudahnya nak bergerak dan buat kerja rumah, nak solat dan nak beriadah.

Kurus ni bukan sahaja untuk cantik tapi juga untuk memudahkan kita membuat kerja seharian. Bagi yang nak dapatkan produk Kitsui Coffee Xslim Shapez, boleh dapatkan di https://kitsui.com.my/ atau klik di link Shopee ini.

Leave a Comment

Your email address will not be published.