Travel

Staycation di Grand Lexis Port Dickson. View cantik sangat!

Staycation di Grand Lexis Port Dickson. View cantik sangat! Dah lama kita tak cerita tentang percutian. Bila dah diumumkan boleh merentas negeri, ke mana destinasi pertama korang semua? Saya? Dah tentulah nak pergi bercuti! Rindunya nak tidur hotel dan mandi pool. Bila dah anak ramai macam ni, memang berbaloi bercuti ke Grand Lexis Port Dickson. …

Staycation di Grand Lexis Port Dickson. View cantik sangat! Read More »

Lawatan Ke Taman Buaya & Rekreasi Melaka secara maya

Lawatan Ke Taman Buaya & Rekreasi Melaka secara online. Rindunya nak makan angin kan. Memang dah lama kita semua berkurung masa PKP ni. Dah bosan kan duduk rumah lama-lama. Rindu nak jalan-jalan sambil cari makanan viral. Nak jumpa mak, ayah, adik beradik, sedara mara dan kawan-kawan. Anak-anak pun meronta-ronta nak pergi sekolah. Hahaha waktu ada …

Lawatan Ke Taman Buaya & Rekreasi Melaka secara maya Read More »