Travel #Family Day 2 | Trip ke Legoland, Johor Bahru May 28, 2013

Sabtu, 24 Mei 2013 Ok, ini hari kedua berada di Puteri Pacific Hotel, Johor Bahru. Semestinya masing-masing sudah tidak sabeerrr nak pegi ke Legoland kan!!! Owh ya, kami semua rakan sekerja menaiki bas yang sememangnya telah siap di sewa. Jadinya bagus jugaklah kan sebab tak perlu fikir nak bayar parking dan mana nak parking nnti....

Lagi-lagi cendol Sri Gombak March 22, 2013 in Travel

  Apa nak buat, saya dan suami memang hantu cendol. Sebelum ini kami pernah bercerita tentang cendol Pak Akob di Seksyen 16 Shah Alam. Kali ini lokasinya adalah sangat dekat dengan rumah kami di Sri Gombak ini. Saya rasa mana-mana tempat banyak je orang...

Mee Kicap Tamin, Jalan Dato Onn Ipoh June 1, 2012 in Travel

Bangun pagi, gosok gigi, cuci muka dan mandi. Pakai baju, naik kereta terus cariiiiii mee kicap!! Hihihi pepagi lagi dah ingtkan hubby, mesti cari mee kicap tau! Kalau dah sampai Ipoh, alang2 tu mestilah kene singgah kan. Pusing punya pusing jumpe jugak Kedai Tamin,...

Char Kue Teow Ipoh Mali! May 30, 2012 in Travel

Dengan happynya nak bagitau kami semua dah sampai di rumah abah di Simpang Pulai, Perak petang semalam. Malam tadi dah pekena char kue teow di Dataran Ipoh, menu yang femes di belah- belah utara ni. Sedap!! Kekekkeke… Kuahnya tak pedas dan sesuai sangat untuk...