aiskrim buat sendiri

Resepi aiskrim buatan sendiri dengan 3 bahan sahaja

Resepi aiskrim buatan sendiri yang sangat mudah. Saya nak kongsi dengan korang resepi aiskrim buatan sendiri yang sangat mudah. Kalau dibuat sendiri kita boleh lebihkan dan kurangkan rasa aiskrim tu. Kalau nak sedap dan pekat, lebihkan susu, dan kalau tak nak manis boleh kurangkan gula. So jom saya ajar korang resepi aiskrim buatan sendiri yang …

Resepi aiskrim buatan sendiri dengan 3 bahan sahaja Read More »

Aiskrim buatan anak-anak

Wahh sekejapan je masa berlalu kan, hari ini dah hari Sabtu, dah cuti dan macam itulah putaran masa setiap hari. Minggu lepas saya ke Daiso @ Aeon Setiawangsa. Ingat saje nak tengok-tengok barang kat situ, dari tengok ingat tak terbeli? Kata harga barang semua RM5 kan jadi wajiblah rembat seketul dua, yeke seketul dua? 😉 …

Aiskrim buatan anak-anak Read More »